2010. szeptember 11., szombat

Lomtalanítás

Elkezdtem ma lomtalanítani fizikailag (papírjaim közt) és szellemileg is. Valahogy ez együtt jár. Azt hiszem a blog vagy naplóírás is erről szól... időközönként ki kell szelektálni "dolgokat" az életünkben, hogy helye legyen a következőnek:D vagy hogy meglepődj jééé veled ez is megtörtént!!!
Én nem vagyok egy gyűjtögető típus, de valahogy úgy tűnik mindig minden felgyűl és ami inkább porfogó az életünkben, mint bármiféle értéke lenne... de persze van ami hiába múlt el nincs szívem megválni tőle... ;) és segít visszagondolni ezt-azt... nem tudom a blogot is mikor fogom visszaolvasni, de jó hogy ez valahol az éterben van és nem még egy füzet vagy notesz formájában. Mint kamaszkoromban teletöltöttem jó pár füzetet a szerelmi érzéseimmel amiket fogalmam sincs, hogy merre vannak otthon vagy egyáltalán megvannak e???
Most is van egy naplóm, 2000-es és még nem írtam tele, sőt legutolsó bejegyzésem 2008-as :) Beleolvastam... és azt hiszem nagyon sokat segített, hogy kiírhattam magamból az érzéseimet, mert tudom, hogy senkit se tudtam beavatni, hogy min megy keresztül a kapcsolatom, az életem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...