2019. augusztus 5., hétfő

5-ik hét

Elvileg túl vagyunk rajta. Eddig minden ok, és minden hasonló mint a Szonjával való terhességemkor. Tünetek csak annyi, hogy nincs vérzés, melleim teltebbek, de most nem feszülnek úgy, szurka már csak néha-néha, pisilés megvan, szagélesedés szintén megvan. Szonjával 6-ik hét után kezdődött egy enyhe émelygés erősebb szagok hatására, de hányinger szerencsére elkerült. Most ezt még nem tudom. A terhességi jelek megnyugtatóak szoktak lenni, hogy általában akkor minden ok, de mikor szenved tőle akkor nem örül neki az ember lánya.
A méhem viszont sokkal gyorsabban indult növekedésnek mint első terhességkor, akkor is már korán látszott, de most olyan mintha folyamatosan fel lennék puffadva! Jó igaz, 2-3 kiló plusszal indulok most. 58 kg vagyok. 
Meg bár nem maradt hasam, de olyan lapos azért már soha nem voltam mint terhesség előtt.
Hangulatom totál változó, érzékeny vagyok és gyorsabban kiakasztanak a dolgok mint normálisan., igen hisztisebb vagyok az tény, de hát a hormonok már csak ilyenek.
Szedem a magnéziumot és a femibion 1-et meg nemrég kezdtem szedni kollagént a bőröm és a korom miatt és olvastam, hogy lehet terhesség alatt sőt ajánlják, így nem hagytam abba. Kálciumot is tervezek hamarosan, mert első körben róla megfeledkeztem.
Egyik nagy parám ám, hogy nehogy méhen kívüli legyen és ne legyen késő az időpont, de emlékszem első terhességnél mondták, hogy 6-ik hét az még ilyenkor nem veszélyes, a probléma 7-ik hét után jöhet. Persze magamat is féltem, de inkább abban az esetben, hogy ha az lenne és elkap a leírás szerint az iszonyatos görcs meg ájulás mit csinálok itthon egyedül  Szonjával. Ő még pici gyermek, az én egészségem az ő életét is befolyásolja.

1.terhesség - 6-ik hét
2.terhesség - 5-ik hét

Úgyhogy reménykedem csüt.-ön kiderül, hogy minden ok. Fiú-lány témában ambivalens érzéseim vannak, bár ugye azért szeretnék egy fiút mert hát mégis egy lány-egy fiú a tökéletes, de azért szívem szerint lányt szeretnék. Lányos anya vagyok az az igazság, bár tény nem tudom milyen fiús anyának lenni. Aztán lehet az is természetes lesz. Szóval mindegy. Ikrek azért ne legyenek.
Egészséges legyen, aztán a többit megoldjuk valahogy. 
Nem lesz olcsó mulatság a terhesség gondozás, eleve drága dokinál vagyok és most elvileg ő vezet végig, beleértve a szülést is. Fogalmam sincs mennyit kér ilyenkor, de ő az egyik legmenőbb és legdrágább doki Szegeden. Szonjánál ezt a részét a kiadásnak megúsztam ami azért lássuk be nem kevés pénz.
Igaz lehet most nem lennék olyan bátor ezt mégegyszer bevállalni. Amúgy a szüléstől való parám hatalmas lesz, én tényleg komolyan gondoltam, hogy azt mégegyszer nem bírnám ki. Ettől függetlenül nem szeretnék császárt kivéve persze ha szükséges. Szeretem ha természetes módon mennek a dolgok hiszen ez az élet rendje, a szülésnek rengeteg erősítő hozadéka van a babára nézve is. Nem beszélve a szülés utáni anya állapotáról, én tök fitt voltam már aznap természetesen azért volt egy rakás kellemetlen dolog, erős vérzés, aranyér plusz a magas vérnyomás de alapjában véve jól voltam. Míg az összes császáros szobatárs szenvedett mint a kutya, akár a felüléssel akár a járással. Jó hogy hiszen egy műtéten estek keresztül. De visszatérve a babára, bár rizikósabb is, a baba is keresztül kell verekedje magát a szülőcsatornán, hogy közben megkapja az alkalmazkodóképességet ami kell az élethez. Ő is megdolgozik ezért, hogy világra jöjjön. Szóval bár ez ami legkevésbé szeretnék az életemben, hogy mégegyszer érezzzem azt a fájdalmat, de ha már gyermeket várok akkor legyen megint így. Ha persze minden rendben lesz ahogy első terhességnél. Valahogy csak kibírom. 
Szonját tervezzük külön altatni, most már nagyon jól alszik éjszaka, teljesen átalussza. Az elalvással vannak erős gondjaink, egyszerűen nem akar elaludni, pörög. Csak a hintában képes aztán nagy nehezen, de lassan azt kinövi így nem tudom mi lesz. Próbáltam korai keltéssel és akkor a du alvás is korábban történik, még az is volt, hogy du már nem aludt, de akkor is nehezen ment... már idegileg ez teljesen kiakaszt. Volt hogy mérgemben már egyedül hagytam, és láss csodát 20 perc múlva mikor bementem már aludt, semmi sírás nem volt, fogalmam sincs hogy altatta el magát. 
Szélességében neki kicsi már a bébiágy, mindegyre nekiütközik feje, keze, lába mert hát így alszik hogy iszonyat nagy mozgást hajt végre álmában. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...