2019. augusztus 7., szerda

40 éves vagyok

Vagyis a tegnap betöltöttem a 40-ik életévemet! Pedig még élénken emlékszem a 30-ra :) 
Emlékszem 3-4 éve féltem ettől a számtól, hogy mi lesz, ha még mindig nem sikerül baba és gyermektelen negyvenes nő leszek. Sajnos őket eléggé lesajnálják kis hazánkban. Pedig nem kevesebbek, persze ha ez nem egyéni döntés hanem a sors nem adja meg nekik amire legjobban vágynak akkor ez tényleg nehéz időintervallum. Alapjáraton 20-25 év felett bizonyos korig a szám nem számít, ha egészség van és életerő bármi lehet. Már a skatulyák itt ebben a kis országban sem olyan élesek. És igen rengeteg sikeres negyvenes nő van, aki maga erejéből tart ott ahol tart. Családdal vagy férj nélkül vagy gyerek nélkül. Fiatalosak, dinamikusak és már tudják mit akarnak. 
A harmincas korai években is inkább csak fogalmazódik, hogy mit szeretnénk. 
Gyorsan eltelt a tegnapi nap, Dani is kivett szabadnapot, igaz kertészkedéssel töltötte. Mivel hétvégén utazunk így akkor már erre nem lett volna idő és hát muszáj volt kicsit ráncba szedni. A könnyebbik részét én már megcsináltam, de szükség volt a férfierejére :D aki házban-kertben gondolkodik mindenképp csak olyan férjjel aki szeret kertészkedni és szán rá időt. Vagy fizet kertészt, másképp kínkeserves kínlódás, hogy valahogy kinézzen.
Én vasalással kezdtem a napomat, Szonja ruháit mindig vasalom, mindent. Magunknak csak a kötelezőt. Utálok vasalni és az az igazság, hogy már pár napja ott dekkoltak rám várva. 
Aztán jó későn Cunika felkelt (fél11) szokásos feladatok, reggeli, tízórai, játszás, ebéd, játszás, fürdés. És már el is telt szinte a nap.
Késő du eljött Pisti és az anyukája Barbi felköszönteni és hoztak nekem ajándékot. Nagyon meghatódtam. Nemrég volt ingyenjegyem így meghívtam moziba és persze nem volt miért engedjem honorálja, így most vissza ajándékozott egy mozijeggyel, egy bonbonnal, és egy színezős kiskönyvvel. Nagyon jóleső érzés volt, a gesztus mindenképp :)


Este vacsizni mentünk, Szonja alapjáraton nagyon jól viseli az esti időt kb 9-ig. Pesten is így szoktunk bandázni. De most mivel későn ébredt, én a vasalás miatt hagytam aludni, elaludt az autóban a drágám. Végig is aludta a vacsiidőt. Nagyon finomat ettünk igaz nem olcsó pénzért, de egyszer vagyunk negyvenévesek. A bringa volt amúgy az ajándékom. Daninak meg a jövőheti utazás az ajándéka. De igazából mindkettőnk nagy ajándéka, ha holnap jó dolgokat mondana a doki. Szonja névnapi ajándék volt, a tesó lehetne szülinapi. 
Amúgy nem rossz negyvenévesnek lenni, bár nekem mostanában ingadozik a hangulatom néha tök jó l érzem magam, néha meg olyan elveszett vagyok. Ezek a rossz éjszakai alvások sem tesznek jót, Szonjával terhesen sem aludtam végig soha már az éjszakát. Ma 4-kor ébredtem és 6-ig fent voltam. Megnéztem egy filmet Otherhood    (nekem tetszett) aztán bementem aludni és még sikerült 1,5 órát ráhúzni, sajnos Keikó mind kaparta az ajtót így nem tudtam többet aludni. De így is jó.
Kávézni még reggel tudok érdekes mód, de már du nem. Lefőzöm és valahogy nem tud lemenni. Tegnap délelőtt elkapott egy émelygés, de aztán alábbhagyott. Olvastam róla, hogy akinek nincs hányinger és nincs baj a terhességével annak erősebb valószínüleg a szervezete és a hormondömpinget jobban viseli.... off, de remélem a banyalázat sem fogom majd megszenvedni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...