2019. augusztus 10., szombat

6-ik hét

Tegnaptól elvileg 6-ik héibe léptem. Ez csak tippelés, de egy idő után ez végül is mindegy úgyis a baba mérete döntő. Most azért fontosak a +/- nap(ok) hogy szívhangot halljunk. Persze attól még utána is van félnivaló. Csütörtökön voltunk dokinál, még nem volt szívhang de a paramétereknél minden okés volt. Petezsák jó helyen, szikhólyag benne, hasi folyadék nincs, már csak egy kis pulzálás hiányzott, de majd jövő héten. Reménykedünk. Egyúttal a rákszűréshez a kenetet is levette meg emlővizsgálat is volt. Ez aktuális is volt, mert tavaly július tájékán voltam nála. Nagy fazon ez a doki amúgy nagyon bírom. Első rápillantásra mikor felfeküdtem a vizsgálóágyra és ránéz a vaginámra az voltaz első, hogy látja természetes szülésem volt... hát igen ő szakember és szakember szemével állapít, de ez nőként nem a legkedvesebb bók azt hiszem. De szerencsére azért kompenzált is :D mikor hüvelyi ultrahang után mondta, hogy megpróbáljuk a hasit, mert vékony a hasfalam, vékonyak tetszik lenni :D és hátha mégis meghalljuk, sajnos úgy sem, de azért jólesett ez a kis megállapítás. Persze ez is csak egy tényszerű megállapítás és nem biztos, hogy ez minden férfinak vonzó tulajdonság, sőt.. de az én hiúságomnak jót tett. Igazából nem is vagyok vékony, talán kortársaimhoz képest lehet de jó érzés ha valaki annak lát. 
Sajnálom, hogy várni kell megint de hát ez van... így kaptam időpontot nála, annyiban jó hogy mondta, hogy majd nem kell újra fizetnem az újabb ultrahangért. 
Készülődünk közben a rövidített nyaralásra, Balaton - Pécs... sajnos Őrség kimarad most mert hát vissza kell jöjjünk, mert a másik héten meg a doki utazik el. Nagyon sajnálom az Őrséget, mert régóta vágyom oda, de most ez prioritást élvez. Majd eljutunk egyszer még oda is.
Dani 40-ik szülinapjára reméljük szép ajándékot kap a dokitól. Vasárnap indulunk Balatonakali és hétfő du indulunk le Pécsre. Csütörtökön meg vissza. Lenyomunk pár kilométert így is úgy néz ki.
Szonja jól van, növöget élénk kislány. Ma szokásától eltérően 5 után ébredt így én is, így vissza altattam, most meg várjuk, hogy megébredjen. Kezd jönni a következő 2 foga, nála párosan bújnak a fogacskák. Néha nehéz lekötnöm a figyelmét és látványosan unatkozik, kell neki a gyerektársaság. Pistivel nagyon szeret lenni, imádnivalóak együtt.
Pistinek húgicája lesz, most már százszázalék, Zoé... jobban örültek volna egy kisöccsnek a könnyebbség kedvéért, de végül is mindegy mert 3-at terveznek. Nálunk mindenki fiút érez, de talán én is jobban örülnék kislánynak, de végül is mindegy, egészséges legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...