2015. február 23., hétfő

Új èrdeklődèsi kör

Etika, egèszsèg, hús ès erőszakmentes ètel

2 könyv beszerzèse a napokban. Ha elkezd foglalkozni valami termèszetes menete lesz, hogy elkezded minèl mèlyebbre âsni magad benne. Ehhez rengeteg segítsèget nyújt az internet, de valahogy jobban szeretem a kèzzelfogható dolgokat. Ezèrt is gyűjtőm a könyveket mègha tudom is a vilàg összes informàciójàt nem tudom polcomon tàrolni. 
Egyèrtelmű, hogy mindenki egèszsèges akar lenni, de szerintem kevesen gondolnak a megelőzèsre. Mi szerintem a megelőzës? Nem tudhatom biztosan, hogy a húsmentessèg, de ha kiindulunk a ràkdiètàból ami hús, cukor, alkoholmentessègből àll akkor logikus, hogy a megelőzèse is hasonló lèpèsekből tevődik össze. Hozzàadva a mozgàst. Most èrtem azt, hogy nem vagyok megkövesedve, tudok vâltozni. Tudok hús nèlkül èlni, tudok futni, mèg nem tudok a sütiről lemondani :D tudok hibàt elismerni, nem tudok 3-ig elszâmolni dühkitörés előtt. Az igazsàgèrzetem erős termëszetesen önmagam felè a legjobban az. Tomboló energia, agresszív kommunikàció,  fèlelemèrzet nèlkülisèg jellemez ilyenko. Termèszetesen tudom, hogy illene az önmèrsèkletet gyakorolni. De  olyan gyarlók vagyunk. Tökèletlenek. De hiszem, hogy fejlődhetek, hogy teszek azèrt, hogy nekem, màsnak, a vilàgnak a sajàt mikrókörnyezetemnek jobb ès ne rosszabb legyen. 
Nem akarok èlőlènyeknek fàjdalmat okozni, se àllatnak, sem embernek. Nem tudok ölni ës nem tudok màr lelkiismeret nèlkül legyilkolt âllat húsàt enni. Vegetarianizmus előkapu szàmomra az igazi cèl a vegànsàg. Etikai mièrtje sokkal fontosabb szàmomra mint az egészségügyi. Nem tudom milyen igazân betegnek lenni, mert soha nem vagyok az ès körülöttem sem volt hosszú tàvon senki az. Szerencsère. De úgy gondolom, ha hasznàlom a testem, tiszteljem meg azzal, hogy nem tömöm tele minden szarral. Tiszteljem meg  elmèmet, hogy gazdagítom ès nem rombolom. Tiszteljem ezt a helyet ahol èlek. Persze igazàból csak kis lèpèseket tudok  tenni. De mèg remèlhetőleg messze a vèg mert èn a legeslegjobban attól fèlek, hogy bànkódni fogok, hogy mièrt így tettem mièrt nem úgy. Bànkódni azèrt amit megtettem és azèrt amit nem. Szègyellni az èletet amit leèltem. Ettől nagyon fèlek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...