2010. április 18., vasárnap

Heti progrom

Hát ezt a hetet szívesen kihagytam volna az életemből... nem sokszor fordul meg ilyesmi a fejemben, de mivel nagyon stresszes, nagyon hideg, anyagilag lehúzós volt, szóval nagyon egyedül voltam!!!
Végre benéztünk a lányokkal valamelyik nap az Apacuka nevű helyre, ami nem kicsit csalódás volt, túl füstös, túl tele, túl sokan szűk helyen, egyáltalán nem volt az a feelingje mint a képeken jön le, de lehet mi voltunk rosszkor/rossz helyen ;) aztán a Szimplában (jó kis bevált hely, főleg a zsíros kenyér miatt) kötöttünk ki... de nem voltam jó passzban :(
Tegnap a Rudasban voltunk (koedukált napon), egész jó bár az ár/érték nincs igazán arányban, de az új dolgokat ezért kell kipróbálni, hogy tapasztalat útján különítsük a jót és rosszat
;)

Sajnálatos hír pénteken meghalt Popper Péter, közel éreztem a pozitív gondolatait... inspiráló élete végéig munkálkodott, gondolkodott, jót akart...

"Mind a túlburjánzó őszinteség, mind a túlburjánzó hazudozás és elhallgatás nem embernek valók, szétrombolják az intim kapcsolatokat."

"Az élethelyzeteim adottak. Ebben determinált vagyok. Rajtam áll azonban, hogyan viselkedem e helyzetekben. Itt a szabadságom."

Érdekeségként egyik Enikő barátném 30 a másik barátném Enikő 20-ik évét lépte át a héten... Boldog Szülinapot nekik!!!
:D

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írtál Popper Péterről, sokat jelentett nekem is, de azt hiszem mindnyájunknak. Váratlanul ért, hogy meghalt, de örülök, hogy neked eszedbe jutott emlékezni rá.
    Szóval köszönöm!

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...