2010. augusztus 21., szombat

Késve beérni???!!!

D szülinapja nagyon jól sikerült múlt hétvégén Szilasligeten. Voltunk egypáran...
Képek itt!!!



Néha jó lenne csak valahogy másképp... fiatalosabban, lendületesebben, anyagiak mentesebben...
Valahogy az ember néha úgy érzi túl gyorsan telik az idő meg minden és minden nappal veszítünk valamit.
Partizni nem vágyom, de hiányoznak a beülés estéink a lányokkal vagy a mozik D.vel, mert pár filmet csak vele tudnék megnézni, a lányokkal nem ;) szóval néha jólesne csak úgy beülni egy helyre spontán: kávézni, sörözni vagy bármi.
Tegnap, szombat lévén egyedül, mert a lányok dolgoztak, D Jancsikát intézte én célegyenesen a Nyugatiba mentem a postára, mert az tart nyitva legtovább, kicsit sétáltam a West Endbe, szerencsére nem voltak sokan, persze "bűnbe" estem, a Mangóban elcsábított egy leárazott fekete farmer (már régóta szerettem volna egyet beszerezni) és meglepően utána lelkiismeret furdalásom volt!!! Ez még velem nem nagyon fordult elő!!!
Mióta van autónk csak azt hallom mit kellene neki venni... és igaz szeretem, de tőle idegenebb, mert nem tudom vezetni :( szóval ez már csak ilyen, de mégis másképp érint.
Szóval ilyenkor érzem, hogy nem is maradtam le de túl lehetnék már rajta... elnézem unokahúgomat, (bátyám lánya) 18 éves még gimis, de van jogsija és már autója... egy kis csajszis Fiat Punto. Ez olyan jó dolog :D

Gratulálok hozzá!

Úgy látszik én nagyon későn érő típus vagyok... 30 el kell múljak, hogy vágyjak arra, hogy saját autóm legyen, olyan amit én vezetek!!! És hogy főiskolára jelentkezzem!!! És hogy családi házba költözzem!!!
Szóval: főiskola, ház, gyerek(ek), saját autó ez a sorrend! Persze könnyebb lenne, ha huszonéves lennék, de hát ez van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...