2011. május 24., kedd

Már nyár van

Nagyon nincs időm... teljesen nyári időjárás, vizsga vizsga hátán, közeledik az esküvő és még előttem van egy jogsi megszerzése is... néha tudom mit akarok és tudom jó helyen vagyok néha meg csak fogom fejem miért kell ez nekem???!!!

A héten megnéztem életem legszomorúbb filmjét, szó szerint végigbőgtem, de annyira, hogy már fájt... talán lehet azért mert kutyám van vagy talán a film lényege igazán ez, hogy megríkasson... sok történése nincs ami van az is nagyon-nagyon szomorú... de ajánlani tudom mindenkinek és legyen ember a talpán aki sírás nélkül ezt megtudja állni :)

Hacsi - A leghűségesebb barát



Ez tényleg a film legszomorúbb jelenete...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...