2012. október 2., kedd

Szenvedés

Éjjel 1:15! Nem tudok elaludni mert már aludtam egy sort, de hirtelen kipattant a szemem. Gondolom a szomszéd kutya vonyítása ébresztett meg... szegenyke sötétben várja türelmetlenül haza a gazdiját. Biztos fél is :(

Kattog az agyam a házon, az embereken, magamon. Most eléggé érzékeny stádiumban vagyok, ma is többször rámjött a sírhatnék. Mert dühös vagyok és azt hiszem fáradt is. Ezt az évet teljesen végig güriztem természetesen a pénz miatt. És ennyi idő és energia és még minden alakulóban! Tény a pénz hiánya is egy visszatartó mozzanat, de most konkrétan valaki miatt állunk 3 hete. Legbosszantóbb dolog azt látni, hogy valaki úgymond szarik bele ami neked nagyon fontos. Minősíthetetlen és kiakasztó!!!

Sztem már attól jó ember valaki, hogy másoknak nincs kárára!!! Az, hogy netán jót is tesz az már szentesíti. Épp eszemmel felfoghatatlan, hogy mennyien csak úgy túlélik az életüket mindegy milyen módon vagy kin átgázolva, leszarva. De talán mi vagyunk a felelősek, hogy ki van körülöttünk, kiben bízunk, ki érdemes arra, hogy közel engedjük. És nem elfelejteni, hogy a tettek számítanak nem a szavak...

Nekem sűrű a rostám. Nem sok hibázást nézek el. Talán mert nincs türelmem új és új esélyt adni vagy csak egyszerűen a érzékeny a drótom a nem jóhoz. Vagy az igazságérzetem tombol.
Mindegy végül is létezik a Karma törvénye, másképp "ki mint vet úgy arat" Ez kivédhetetlen. Én ebben bízok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...