2012. október 16., kedd

Házalakuló

Kezdünk alakulni! Elvileg a burkolás-festés a héten elvégződik :) hétvégén választottuk-vettük meg a fürdőszobai-konyhai csempét. Mivel anno kaptunk ingyen csempét a fürdőszobába egy kedves ismerőstől ezzel a problémakörrel nemigazán foglalkoztam míg D rájött, hogy nincs elég csempe. Így utólag jól is jött ki. Átkerült a kicsi wc-be és én hálát adok mert nem valami szép és sajnos már fent van! Hát mindegy... vigasztalom magam, hogy ingyen volt meg végül is csak egy wc :)))
A nagyfürdőben viszont tök jó lesz!! Kicsit rendhagyó... mozaik fali és famintázatú padlócsempe!!! Nekem bejön. D egy kicsit tartott tőle de aztán rá állt. Hamarosan az ajtók is megvéve aztán már csak a gáz probléma oldódjon és költözhetünk.

Mivel 2 hete betörtek sürgős lett a riasztóbeszerelés úgyhogy az is kiiktatva. Biztonságtudatom visszajött ami bevallom egy kertes házban eléggé töredezik. Ezt nem tudom megmagyarázni miért...

A tuják is kinézve... utca felől leylandi ciprus lesz ültetve, mert az évente elég látványosan nő, igaz sűrűbben is kell raknom! A közvetlen szomszéd felől meg smaragd tuja lesz. Még ki kell találnom valamit a kutya általi jelölés mentességre... Philip sztem mindennapi melónak fogja tartani őket lepisilni :(( Rambó még nem jelöl, de hamarosan sztem ő is űzni fogja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...