2016. július 6., szerda

Mamma Mia!

Nemrég néztem újra a Mamma Mia c. filmet. Igazából a történet több mint giccs, de a fíling az frenetikus. Imádom Görögországot. Ha minden igaz kicsivel több mint egy hónap múlva ott fogom süttetni magam e tengerpartok egyikén. Lefkimiben lesz a szállásunk kicsit délre, de a tippek szerint könnyedén bejárhatjuk a szigetet. Én szeretném robogóval felfedezni ezt azt, de ugye nem csak rajtam múlik. Mindenesetre nagyon várom. Utoljára 10 évvel ezelőtt voltunk Krétán igazi nyaraláson. Tengerpart meg minden. Az olasz tengerpart nem vonz annyira, ott minden más ami rabul ejt.
Nincs annál kellemesebb érzés mint pihenni igazán. És erre ez az ország tökéletes. Drágának sem drága. Bárki aki hétvégente wellneskedni jár hazánkban két hétvégéből kihozza az árát. Vagy egy új telefon ára 2 fő egy heti nyaralása. Ami szerintem többet ér bármilyen kütyünél, de természetesen ez az én értékrendem. Mindenki máshogyan, másképp... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...