2009. december 28., hétfő

Happy end & begin...


What a wonderful world

I see trees of green, red roses too
I see them bloom, for me and you

And I think to myself, what a wonderful world

I see skies of blue, and clouds of white

The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself, what a wonderful world
The colors of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces, of people going by
I see friends shaking hands, sayin' "how do you do?"
They're really sayin' "I love you"

I hear babies cryin', I watch them grow
They'll learn much more, than I'll ever know
And I think to myself, what a wonderful world
Yes I think to myself, what a wonderful world Oh yeah

D egyik kedvenc száma és bevallom nekem is tetszik...Nem szándékosan ismétlem magam, de tényleg kemény hónapon vagyok túl...de szép napok követik egymást és azt mondom minden megérte...
Csendes, fáradt 24-e, gyerekzsivajú 25-e, utazós 26-a amit egy beszélgetős est követett, aminek volt is értelme meg nem is :) aztán 27 telt ház anyukámnál :D rég éreztem, hogy igazából mennyien is vagyunk szűk családi körben ;) Bátyámat sajna nem láttam, mert ő úgy gondolta inkább elmegy pecázni :( sztem elég csúnya volt tőle, de hát kell egy mumus is a családban...
27-én még visszaút, fáradtság...és a mai nap amikor szabadság szele érint. Egész hét az enyém...és akikkel megosztom ;) szóval elvagyok még e pár napon és azt hiszem én nagyon elégedett voltam az idei évvel volt jó pár pillanat ami örökre megmarad és boldogsággal tölt el. Azt mondom ilyen legyen minden további évem...


u.i És lenne még egy dal (különös figyelmet a szövegnek, azt hiszem nosztalgiazenebolond lettem), ajánlom neked, neki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...