2010. október 22., péntek

Dr House és barátja

Reggeli agymenés,
most megmondom a frankót :) az ilyen postoknak mindig ilyen a szájíze :D
az ember néha elhiszi magáról, hogy olyan okosan látja föntről a dolgokat mint House, pedig...
... alapjáraton Dr House nem létezik, vagyis nincs még egy ember, orvos akinek az agyából csak úgy pattanak ki az életmentő, zseniális dolgok és aki bár ennyire pokróc ember mégis mindenki odavan érte! És bár nagyobb a valószínűsége, hogy Dr Wilsonok léteznek itt igazából nem a személyiségükre akartam kitérni, hanem a barátságukra röviden.
Lehetséges variációk House-Wilson, House-House, Wilson-Wilson (féle)... egyik se működne a valós életben: az egyik leigázás, a másik totális háború, a másik bár a "legjobb" variáció, de szerintem ők pont olyan nehezen találnak egymásra mint a House-House variáció, mert "két dudás egy csárdában" nem igazán fér meg. Tehát a legjobb barátságnak a jelzáloga, ha mixelve vannak, és nem a barátságok, hanem az emberek. Az, hogy milyen mértékben már ízléstől függő. Az én értékítéletemben a legkiegyensúlyozottabb jellem vagy a barátság: kevesebb House és több Wilson (legyen 40-60%)
Visszatérve az általánosságra nálam nem fér bele a tiszteletlenség, totális önzőség, totális énközpontúság, féltékenykedés, megbízhatatlanság, irigykedés vagy rosszindulatúság.
És ez egy párkapcsolatra is teljes mértékben vonatkozik!!!

Sok minden nem hagy most nyugodni, kicsit izgatott, szétszórt vagyok, mert talán már napok óta fél éjszakákat alszom és csak kattog, kattog az agyam!!! Én nem gondoltam, hogy ilyen "bonyolúlt" esküvő előtt lenni. És ez még csak a kicsi része!
Mindig úgy terveztem, hogy lazán, konvenciómentesen fog lezajlani és mindenki happííí lesz. És Mónika itt esett ki a rózsaszín ködből vagyis inkább csak kidugja a fejét :D mert "housosan" nézve ez úgy néz ki, hogy egy rakás bürökratikus papírmunka, anyagi -/+ vonzat és mellé rendelődve egy két akaratlan megbántás, neheztelés stb.
De eldöntöttem nem esem ki a ködből mert lányok ez olyan izgalmas, jó dolog és ezt minden nőnek át kell élnie mindenképp :)

1 megjegyzés:

  1. Megértelek, és valamilyen szinten egyet is értek! Tényleg, most az a legfontosabb, hogy az esküvőd előtt, közben és után is jól érezd magad, a többi meg úgyis megoldódik!!!
    ...irigy vagyok a rózsaszín ködödre, de persze örülve irigykedem, főleg azért, mert végre nem csak rám száll le olykor olykor...
    hehe :D

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...