2011. november 11., péntek

Csodahetem

'11.11.11
Nagyon kellemes hetem volt eddig�� csak szeretetet éreztem magam körül... bár kissé beárnyékolta a pénteki beadandó leadásának közelete, de szerencsére D kisegített. Ha már 2 sor le van írva a többi már csak összegyűl valahogy!!!
Kedden Katával moziban voltunk, Egy nap c. filmre, nagyon jól választottunk, sokáig bennem volt a hatása, még szerintem jó párszor látni fogom. Jó volt végre Katával talizni. Talán tényleg úgy működik egy kapcsolat ha a zavaró tényezőket kihagyjuk...




Szerdán D-t vettem rá, hogy mozizzunk egyet, kissé nehezen de megadta magát �� Sofia Coppola rendezte Made in Hollywood a film címe. A Kinoban voltunk, nagyon barátságos mozi, rájöttem sokkal jobban bírom az Art mozikat�� a film maga vegyes érzelmeket hagyott bennem kicsit untam is, de végül is tetszett úgy egyszeri alkalommal.
Ma este meg Jolival és Dorcival beültünk a Csendesbe...ami egyáltalán nem volt az �� és nagyon tömeg volt és nagyon füstös... azért mindezek ellenére jó volt! Megspékeltük egy retró mcdés burgerrel ami még jobban esett annyira, hogy a Deák térig vezető útat agyonröhögtük és mobilfotózkodtunk... csak úgy spontán ��
Szóval mindenkinek thanks!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...