2013. április 6., szombat

Tesco

Tali színhelyé vált :) sosem gondoltam volna. Ez eléggé morbid, hogy az ember ott találkozzon ;) de mi ezt tettük!
Miután megkávéztunk a nővéremmel bementünk vásárolni egy két dolgot a vasárnapi főzéshez. Ahogy régebben meg megálltam szemlélődni a ruháknál most a konyhai-fürdőszobai kiegészítők élveznek a prioritást. Alaposan mindent szemügyre vettem, igenis vannak jó dolgok ige az F&F home termékek igenis jók és árban nekem középkategória hasonló az Ikeával. Így bár nem kellett volna és nem is volt sürgős zöldmàniám reprodukált 6 db poharat 99 Ft-os/db áron - sztem irtó olcsó- aztán 2 tányéralátét, egy sárga szennyeskosarat 800 ft-ért ami több funkciót is elbír és egy sztem gyönyörű fogkefetartót meg szappanadagolót az mondjuk kicsit drága volt legalábbis sztem.

http://www.ffdivat.com/hu/products/tél-2012/ff-home/

Érdekes megfigyelés volt önmagam számára is míg a húspultnál míg kikértem a kiló sertéscombot a nővérem felvilágosított, hogy itt nagyon olcsó mindig a hús én meg ledöbbentem, hogy nahát nahát lehet, hogy extrém módon sporlós vagyok már magamhoz képest, de igazából eszembe sem jutott megnézni a húsárakat és még most sincs fogalmam hogy mennyi egy kiló sertés vagy csirke?!
De végül is változunk folyamatosan és talán egyszer a húspult is hasonló eufóriát vált ki majd bennem mint anno a cuccok vagy mint manapság a lakberendezési kütyük...
Aztán a délutánba még belefért kicsi költözés, landolt házikóba az új és régi poharak, téli kabátok, farmereim egy része... mondjuk a 30 db-ból 10, és a képek a falról. Csupaszodunk itt ott meg lassan telítődünk. Nagyon jó érzés.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...