2013. április 1., hétfő

Örökre hálás

leszek

"Bajban mutatkozik meg, hogy ki jó barát......

Vannak barátaim, több is... van olyan aki inkább már a múltam része, van olyan akitől hosszú út választ el, van olyan aki adott közegben és időben barát. De
van három barát az életemben akikre tudom bármilyen jellegű válságban vagyok rájuk bizton számíthatok. Bizonyították.
Ez a három ember volt az aki amikor kórházban ragadtam rögtön látogatni akart. Ez a három ember volt aki ha megszorultam anyagilag szó nélkül segített. Ők hárman akik jelen voltak mindig mikor ünnepeltem és jelen akart lenni akkor is mikor betegen és bajban voltam... részesei lettek az életem minden mozzanatának. Ők igazak. Köszönöm nekik Kata, Joli és a nővérem Éva :)
örök hála felétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...