2015. április 28., kedd

new love

A hirtelen döntèsek ès vàlasztàsok embere vagyok. Nem tudok vàrni dolgokra ez gyerekkoromban is így volt. Èrtetlenve ès csodàlva nèzem azokat az embereket akik mèrlegelnek ès kivârnak. Nàlam túl erős az akaràs, hogy időt hagyjak neki 😃 szerencsère eddig nem volt súlyos megbànàs egyik esetből sem. Ezèrt nagyon gyűlölöm, ha az anyagi keret gâtat szab nekem. Ilyen szempontból pènzközpontú vagyok de csak ennyire, eszköz, hogy jobban èrezzem magam, de nincs szüksègem a vilàg nagy pënzeire 😃 csak kicsire... Szombaton konstatàltam, hogy szervizelni kell a bringàt, de nekem szüksègem van rà, hogy munkâba jàrjak vele. Rögtön fel az olx-re, kínàlat van bőven olcsó gagyi ès drâga àlomparipa is. Nemcsak az anyagi keretek szűkössège miatt nèzek olcsóbb bringàt, hanem mert  mivel egy gyorsan mozgósítható eszköz ès nagy keletje is van a bringalopâsnak így maradok a kicsit ütött-kopott retrós vàltozatnâl ami termèszetesen szâmomra stílusosabb is mint bàrmelyik dràga monti de hàt ez ízlès ès hasznàlat kèrdèse. Nekem vàrosi, jól működő, nem dràga kerèkpàr kellett. Amit nyugodt szívvel kint hagyok egy mozi erejèig is. Mert szezonban mindenhova azzal jàrok. Èletem rèsze. Ës meglett. Alkudni akartam, de túl szimpatikus volt az eladó főleg mikor megmutatta 4 hetes kisbabàjàt. Nem volt szívem hozzà ☺️☺️ így kipengettem a 26.500 HUF-ot ès nem bântam meg. Imàdom màr most. Fèrfivàzas, hogy D- èt is râ tudjam venni nèha közös bringàzàsra 😃😃 igaz a teli fehèrnek jobban örültem volna, de nem akadok fenn aprósàgokon. Szerintem így is szèpecske. 
Neve KTM Happy ès a kerekein kívül minden eredeti rajta. Mèg kerèkzàrja is van amire azèrt persze nem mernèk hagyatkozni mèg nàla sem. Szóval boldogsâg van. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...