2017. február 10., péntek

Vidék

Kódolva vagyunk, vagyok. Az elmúlt éveim, gyerekkorom, kamasz, fiatal felnőtt mind meghatároznak engem. Szeretem a nyugodtságot, szeretem a rendet és tisztaságot, ha az emberek ismerősek egymásnak, és kedvesek. Nem szeretem a túlzott modern dolgokat. És nem szeretek nagyvárosban élni, mert nekem már Pest is túl zsúfolt, túl koszosl, túl sok. Mikor megérkeztem 20 évvel ezelőtt azt gondoltam ez csak egy állomás. És akkor még messze nem volt ilyen impulzív világváros jellege. 
Én kicsit beleragadok a dolgokba az tény, mert ahol vagyok próbálok komfortot teremteni az életteremnek még ha megalkuvós is. De egy ideje már csak toporgok. Lélekdokik mind a változtatást szajkózzák, hiszen az embernek ciklusai vannak, változik és ezért erőltetem én is az utazásokat, hogy levessük a sallangokat magunkról és újra meglássuk egymás igazi arcát. Mert a mindennapok befalnak minket. Lehet íntenzivebben is megélni őket, de elég sok idő és energia. Ahogy egy kapcsolatot sem lehet folyamatosan menedzselni, ha elmúlt valami. Mindig legeslegfontosabb az érzés, a szeretet. És akkor már a nehézség is könnyebb. 
De ha elmúlt valaminek vagy valakinek a varázsa az egész csak a túlélésről szól. Én már Pestet is csak túlélem. Természetesen már ideköt minden. Rokonok, barátok, munkahely, otthon és én mégis elvágyom innen. 
Lehet hülyeség, de én hiszek a determináltságban és hogy valójában előre érezzük a dolgokat, embereket akiket bevonzunk. Aki hozzám közel került lelkileg azt mindig megelőzte egy olyan pillanat mikor megéreztem a másik intenzív jelenlétét. Ez egyáltalán nem tudatos. Egy szellő. Csak figyelnem kell. 
Szóval adott egy lehetőség. Szegeden. És minket megérintett. Újszeged mint kerület, egyszerűen fantasztikus. Annyira jó érzés volt ott lenni. Legszívesebben vissza se jöttem volna már. Természetesen tudom nem ilyen egyszerűek a dolgok. A vidék jelentése úgyanannyi negatívummal jár mint előnnyel. Ami főleg gazdasági. De olyan biztos érzésem van.
Ez az év a változásokról fog szólni mindenképp.

belváros (google)

belvárosi térkép (google)

liget (Újszeged bejárata)
(google)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...