2017. július 24., hétfő

15 hetesen

15 hetesek lettünk. És 59 kiló (4kiló). 30 évesen voltam utoljára ennyi 😁
Hasam csak egyre nő. Fura, mert amióta gömbölyödök sokkal több bókot kapok a férfiaktól, ezt gondolom nem a hasam növekedésének tudható hanem inkább a mellemnek. Az emberek tényleg mellközpontúak. És nekem tényleg alapból kicsi a mellem. Meg szerintem bizonyos kor felett tényleg nem a soványság az előnyös a  fizikai megjelenésnek hanem az arányosság. Bár még mindig jobb mint kövérnek lenni.  . Most sem nagy a mellem, de ezzel a mérettel tökéletesen kivagyok békülve.
Tegnap bementünk az ügyeletre, mert reggel volt egy minimális véres váladék ami persze elmúlt, de azért a biztonság kedvéért bementünk. Szerencsére minden rendben a babával, növöget rendesen és szíve is rendben működik meg méhlepény is jó helyen van. Azt mondta a doki ez elég gyakori mivel a terhes nőknek erősebb a váráramlásuk és elég egy kisebb megerőltető mozdulat és az erek okozhatnak vérzéseket. Kérdezte is a doki, hogy pihenek e eleget meg mondta, hogy most pár napig ne menjek dolgozni... nah mindegy nemhiába a kismamák más állapotban vannak ilyenkor. Sokkal érzékenyebb a test, a lélek. Még jó hogy nem vagyok veszélyeztett terhes, hogy kórházban tartsanak vagy itthon egész nap feküdnöm kelljen. Vagyis remélem nem leszek ezután sem az és minden rendben lesz. Egy kórház nem az én világom. 
De olyan cukik voltak az újszülöttek, jöttek-mentek velük olyan édesen vinnyogtak, szinte sírtam a meghatottságtól :) Már nagyon várom Szonját vagy Milánt :))
Nagyon-nagyon örülök, hogy augusztustól leállhatok. Soha nem éreztem ezt a biztonságot-nyugodtságot amióta Pesten élek. És szabályosan várom, hogy költözzünk bàr persze azért vannak bennem félelmek is jövőre nézve.
A 2017-es ami ugye 14 éves évforduló az életemben, eddig életem legjobb éve és tényleg nagyjából amit terveztem meg is valósult így kiváncsi vagyok a jövő év mit tartogat?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...