2017. július 24., hétfő

I love Ikea 2

Már egyszer átestem ezen a szerelmen, annyira, hogy nem is tudom mikor voltam bent náluk utoljára, de most megint kezd bűvkörébe vonzani. Annyira kompakt egy áruház. Igaz egy időben unalmasnak találtam, hogy minden tárgy ikeás legyen, hiszen az ember az otthona olyan lesz mint maga az Ikea. Ilyen perspektívából nézve ez meg unalmas. Meg amúgy sem tetszenek a lakberendezési magazinokban látó tökéletes, új, szabályos otthonok. Nekem kell egy kis pikantéria. Ezért nem annyira tetszenek az újépítésű lakások, házak. Abszolute nem egyediek és szűkösek. Hiszen lakóparkokban épülnek és én jobb szeretem a régi polgári stílust, nagy terekkel. Bár tényleg nem gazdaságos fenntartani őket.
De tény nincs még egy ilyen mint az Ikea árbarát-dizájn-minőség szempontjából tökéletesebb hely egy otthon berendezéséhez. Nálam a többi áruház nem nagyon jöhet szóba, az egyedi dizájnú termékekhez meg nincs meg a pénztárcám.
Mivel az a terv, hogy nem kicsi házat veszünk így biztos lesz pár vásárlásunk onnan. Sajnos Szegeden nincs, de már találtam egy fuvarozó céget amely nagyon barátságos árban szállít Pestről Szegedre pl. 50-100.000 értékben 9 ezer ft. 
Annó mikor a konyhát meg kanapét vettük amiért 16 ezret fizettünk a szállításért. Igaz 3000 ft, hogy összeállítsák, de nekünk egy út kb 15 ezer matricával nem beszélve, hogy egy kisautóban nem sok minden fér el, tehát ez mindenképp barátságos ár és megoldás.
Természetesen nem tudok nagyon kalkulálni míg nem találjuk meg a házunkat, mert most jelenleg homlessek vagyunk és már kezdem vendégnek érezni magam a (volt) saját házunkban :)
De most hétvégén megint rászabadultam az ilyen-olyan oldalakra és kezd elkapni a hév :D érzem.
Az mindenképp tuti, hogy dupla szárnyú hűtő kell. A mostani hűtőnkben nem férünk. Hát még ha megérkezik a baba is. És ha emeletes házat veszünk mindenképp kell klíma. Én ezen a nyáron nagyon megutáltam a fülledtséget. Klíma nélkül tetőtérben alvás gyerekkel szóba sem jöhet. Egyszerűen nem tudja az ember kipihenni magát. És ugye ezek a nyarak egyre melegebbek lesznek. Van is rá tudományos válasz miért.
Ezekben a házakban mindenféle kamra és tároló van így lesz egy külön fagyasztónk is. Ami nagyon ellenemre van, hogy bár van olyan ház ami mindenben megfelelne kisebb átalakitásokkal, de konyha (pl.barna) és fürdőszoba (pl.narancs) ezekben borzalmas színekben pompáznak. De mivel újak tök felesleges kiadás kidobni őket. Viszont én tuti nem érzem majd jól magam bennük így ki kell találjak valami diy ötletet, hogy a kívántra alakítgassam egy időre meg hát eladni is nehéz egy méretre szabott konyhabútort.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...