2017. július 17., hétfő

14-ik hét

Tegnap éreztem a babát! Ültem a gépnél mikor éreztem, hogy ez baromira kellemetlen és valami fura történik odabent. Hanyatt feküdtem és akkor szabályosan éreztem, hogy valaki mennyire eleven bent. :) a hasam dobogott tök látványosan. Eltartott vagy negyedórát míg feküdtem és lenyugodott. Nagyon szuper érzés.
Hasam is egyre csak nő nehéz az alváspoziturát is megválasztani, mert én hason alszom el így magam alá kell gyűrnöm a paplant, hogy ne érje akkora myomás a hasamat. Még mindig 3 kiló plusznál járok eddig így reálisan számolva gondolom 12-15 plusz lesz rajtam a terhesség végére. De aztán lehet 20 is lesz abból :D
Következő ultrahangnál már biztosabban megtudják állapítani a nemét. Én még mindig fiúra hajlok de hogy doki mondta, hogy lány meg olvastam, hogy a lányok mozgékonyabbak már kezdek ingadozni.
Természetesen nekünk teljesen mindegy.
Bár pont a tegnap Katával beszélve a nevekről jöttem rá, hogy milyen régóta úgy éreztem, hogy lesz egy Szonjám
Aztan lehet nem vagy lehet csak 2-ik. 
Pár nevet felsoroltunk és olyan fura, hogy ebben mennyire magabiztos vagyok és tudatos. Egy csomó névvel nem tudok azonosulni, idegen, nem mind semmit!
Arra már rájöttem, hogy nem kifejezetten  a magyar nevek tetszenek inkább a szláv hangzásuak. Lehet, hogy orosz lehettem előző életemben, hogy az orosz írókhoz vonzódom és párszor orosznak is néztek :D 
A Szonja név Dosztojevszkij Bűn és bűnhődés könyvéből jön. 14 évesen már megvilágosodtam, hogy a lányomnak ez lesz a neve. Eleinte a Levente tetszett, mert a Levi név nekem egy okos, laza, vagány fickót takar aki felnőtten is megőrzi ezt. Amilyen én lennék pasiban :D vagy nem tudom ezek csak ilyen érzések... a Milán név nem olyan rég jött, kezembe akadt Milan Kunderának egy könyve és rájöttem, hogy fiatalkorom másik meghatározó regénye a Lét elviselhetetlen könnyűsége tőle. Szóval innen jön e két név, önazonos vagyok, honnan ha nem a világirodalomból inspirálódom! Sokszor rájövök mennyi mindent kaptam ezektől a könyvektől. 
Kíváló emberismeret, önazonosság, morál... a legjobb tanítómesterek a klasszikus írók. 
Telnek a napok, maholnap aláírjuk a szerződést és gőzerővel kereshetünk új otthont magunknak. Kicsit könnyebb a helyzetünk mint 5 évvel ezelőtt, mert több az anyagi keret rá bár most sem tudunk segítség nélkül lépni. De hát ez is egy feljődés. Végül is mindenképp nagyobb házat veszünk. 4,5 millió volt a zsebünkben most kb 18 visszaadva a lakashitelt és mínusz az autó tehát inimum 17 millió.Meg nem sok ember van a környezetemben aki ne támaszkodott volna bizonyos segítségre egy ingatlan megvásálásához. Bár mi egy fővárosi ingatlanról váltunk egy vidékire, de én ezt semmiképp nem élem meg visszalépésnek. Hiszen akkor nem lennék ilyen biztos benne első pillanattól. De persze ez is mint minden a jövő titka



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...