2009. augusztus 23., vasárnap

Fárasztóan jó kis hétvége


Könyv:
8,5/10
profi jellemábrázolás, megérdemelten kapta a Nobel díjat az író




Mozi:
Becstelen Brigantyk
9,9/10

Igazi kis T. film. Egyik legjobb. Nem tudom T. zsenialitása miben rejlik, de minden filmjében bizonyítja. Imádom a humorát, gondolatmenetét, szereplő-zeneválogatását. Ha rendező lennék én is hasonló filmeket készítenék ;) persze kevesebb vér és több B.P. Helyes volt tipikus amerikaiként és azért jó volt konstatálni, hogy ő nem skalpolt...:D viszont a zene is óriási benne. És üde színfolt a francia színésznő Mélanie Laurent az arca, mosolya... Én nagyon élveztem, de szerintem nem az a film ami mindenkinek elnyeri a tetszését (megnyugtató, hogy a film kritikái tükrözik ízlésem helyét) D gyengének titulálta bár kicsit túlzás volt a részértől ez a negatívum mert mostanában kicsit hadilábon áll a filmekkel. Szóval minden egybe volt, azt kaptam amit vártam és igaz hosszúra sikeredett(158 perc) de minden egyes perce lekötött.

Péntek esti nehézkes éjszaka után következett egy talponálló dolgos-munka a csarnokban millió ember kívánságait lesve. Persze a "jó" munka "gyümölcsöt" terem. Délután megérkezett anyukám, ebéd nálunk aztán kikocsikázás Gyömrőre ott grillezett vacsi, ma reggel gyömrői piacozás. Rég volt ilyesmiben részem. És még élveztem is a sok gagyi cucc között sétálni , mert nosztalgia támadt fel bennem...a vásár, piac mindig olyan élményszámba ment gyerekkoromban.
És a kisváros lakóinak még most is az észrevételem szerint, ki biciklivel ki kocsival ki gyalog ki fiatal ki öreg ki gyerek kimegy minden vasárnap.
Happy feeling. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...