2009. augusztus 25., kedd

Ücsörgés a lányokkal

Helyszín ismét a Ráday utca persze nem az eleje, mert oda már tényleg nem volt képünk visszamenni. Újdonság volt viszont, hogy volt az Enikő és Juli meg Brigi is de hiányzott Kata és D orothy meg Joli különböző okok miatt, legalábbis Joli esetében tiszta az ok mivel Kolozsváron tartózkodik. Persze a párkapcsolatok volt a fő téma bizonyos jóslásból kiindulva. Veszélyes megsejteni a jövőből valamit is, mert irtó befolyásoló... Én is jártam jó pár évvel ezelőtt otthon, elraktározva a hallottakat 3 évig és csak érleltem mintha más megoldás nem is létezne.

Tanultam egy új szót MINGLI= párkapcsolatban élők, de külön kis teret engedve egymásnak. 21 sz. modern élet egy formája. Mintha szeretőkként élnénk csak nincs a szenvedő fél.

Viszont egy kedves dolog: nagyon jó 30-nak lenni, mert még mindig ünneplek mint pl. tegnap is kaptam Enikőtől ajándékot: egy csokor virág, egy üveg Tokaji, és egy nyakláncot egy kis kővel. Nagyon édes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...