2009. augusztus 15., szombat

Üdv Budapest

Ma hajnalban érkezve kábán élvezem az itthonlétet. 12 nap távol...Először is nagyon klassz volt, nagyon jól éreztük magunkat: a szállás, a házigazdák kedvessége, a táj gyönyörűsége és a sok pálinka...kitűnő volt :D Kis félelmem megvolt, hogy a korkülönbség és a családi lét miatt kirekesztve érezzük majd magunkat, de szerintem mindkét részről ügyesen áthidaltuk ezt a differenciát.
Aug. 2 reggel 8-kor indulás Gyömrő-Farkaslaka érintve Tordát, hogy átvegyük a 3 liter szilvapálinkát. És innen lett mindennapos program az rengeteg utazás és bőséges vacsorázás előtte-utána "Egészségedre";)

Tehát az első hét:
Aug.3 Parajd-Sóbánya. Első közös nyaralásunk itt volt D.vel úgyhogy a nosztalgia is megvolt hozzá. Kicsit persze alul öltöztem, mert ugye kint 30 fok míg ott lent 15, a lábam le is fagyott rendesen. A fagyos program után irány
Szováta-Medve tó. Nem sokat változott 6 év alatt talán több építkezés folyik és emiatt olyan befejezetlen feelingje a városnak és persze halálosan zsúfolt volt meg kicsit ellentétes. A házakon meg is mutatkozik. A Medve tó viszont nagyon kellemes volt leszámítva, hogy szinte csak a szélén tudtam fogódzkodni még ha olyan sós is.

Aug. 4. Gyilkos tó, Békás szoros, Békási tó

A Békás szoroson csak átkocsikáztunk én a kocsin fent kilógva (kicsit sem néztek szőkének) fotóztam, ezért nem is lett átfogó kép belőle. A Gyilkos tó annyira nem nyújtott maradandó élményt mivel az is kutyafuttában lett megtekintve viszont a Békási tó ami már Erdély határán túl esett nagyon gyönyörű volt amit szintén a fent emlitett stílusban fotóztam.
Útközben persze a gyönyörűséges tájképek mellett nagyon nagy szegénységet láttunk a falvakban és eszméletlen, banális, dühítő vezetési stílust. Nem értem, hogy hogy lehet így az élettel játszani. És miért nincs félelemérzetük?!

Aug.5. Segesvár, Brassó

Segesvár kicsit lepukkantnak tűnik, igaz csak futólépésben néztük meg, turisták viszont sok helyről érkeznek. Brassó viszont egy ékszerdoboz. Nagyon gyönyörű a fekvése és rendezettnek is tűnt. Szerencsések. (és még macik is látogatják)

Aug. 6. Székelyudvarhely, Szülinapom

Egész nap csendesen telt, Tamási Áron szülőháza, Székelyudvarhely, este vacsi és aztán a meglepi gitár aláfestéssel. Kicsit meg is hatódtam.

Aug.7 Fogarasi havasok

Imádtam pedig az idő nem nekünk kedvezett meg hát kicsit páni félelem is elfogott a magasság meg a szerpentin meg a felhők ahogy gyorsütemben vonultak át. De isteni volt. Ahogy Krétán az öböli hajókirándulás így itt is ez az élmény tetőzte be a hetet. Csak kár, hogy nem a szülinapomon történt mint ahogy eredetileg is tervezve volt csak hát már kissé fáradtak voltunk az addigi utazásoktól így elmondhatom 30 évesen és 1 naposan csúcson voltam ;)

Aug.8. Szatmár...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...