2009. november 13., péntek

Téli depi

Elkapott a változás vágy, valahol máshol lenni...rájöttem, hogy semmivel nem kötöm le magam, nincs semmi hobbim ami heti rendszerességgel űzök és ami csak az enyém nem kötöm más társaságához. Igaz van a mozi meg a beülés a lányokkal ritkábban D.vel de... Az este pont meghiúsult a beülés a lányokkal D meg egy barátjánál volt így én betévedtem egy könyvesboltba, hogy 2 könyvel gazdagodjam. Azt hiszem ez is pótcselekvés, hogy rendszeresen megajándékozom magam valamivel ;) egy könyv ami ugyanúgy boldog perceket okoz mint egy jó társaság vagy egy film és máris máshol vagyok...sajna moziba még mindig nem jön, hogy magamban üljek be, miért is???...talán társfüggőségem egyik göcsörtös velejárója hogy valahol, valakivel (valakikkel) legyek...vagy csupán unom magamat???
Előre félek a köv. egy hónapnyi munkától: nem igazán vágytam rá, nem is igazán erőltettem, de a pénzért ugye bármit még ha minden porcikám elutasítja. Valahogyan valamiképp mindenki kurválkodik...a pénz forog kezünk közt, csere-bere és mindenki elégedett. És ezért nem szeretem a téli ünnepeket, teljesen kivagyok égve és még ajándékozni is skót vagyok mert minden egyes ft-ért a csontom fagyott oda. ;) na jó ez már teátrális... egyszóval most egy hónapig csak egy robot leszek és az lesz az egyetlen örömforrásom, hogy money, money, money... kezdet és vég :Đ
Mikor lesz már tavasz???
Bad Romance
profi mint általában a nagyok...

2 megjegyzés:

  1. mó majd én jól meglátogatlak a Vörösmarthy téren és megiszunk egy forró valamit :)

    VálaszTörlés
  2. thank you előre is :) ezt a részét nagyon is lehet élvezni

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...