2012. augusztus 11., szombat

Beülés és ajándék

Szerdán szülinapomat megünnepelve beültünk a lányokkal a 400-ba ahol isteni a Szerburger. Kép sajnos nem készült... nehéz napot kreáltam magamnak aznapra, ki is kötöttem a nőgyógyásznál persze időszerű volt csak épp nem a mostani anyagi helyzetemben. Végül is a doki megnyugtatott, hogy szerinte semmi probléma, de ugye a szűréseredmény 2 hét...
Ráeszméltem, hogy időszerű lenne az anyajegyeimet is megvizsgálni és egy-két kritikus helyről leoperáltatni. Ezzel mellvizsgálatnál szembesültem :)) mikor a doki rákérdezett, hogy mindig ott volt e az anyajegyem és mindig e formában! Fura ezt a vizsgálatot sokkal intimebbnek éreztem mint a hüvelyvizsgálatot. Milyen hülyeség! Talán mert ez nem túl gyakori vagyis nem mindegyik doki csinálta. Eddig csak egy  volt aki még hanyatt is fektetett... fogalmam sincs hogy úgy egyáltalán hogy tudta megfogdosni :)))
A lányoktól azon kívül, hogy időt szakítottak rám kaptam egy gyönyörű táskát. Sokáig nem tudtam dönteni de aztán maradt a csau-barna mivel az ahogy Kata is mondja jobban kihasználható!
 Köszönöm :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...