2012. augusztus 19., vasárnap

Kapcsolat-opció

Ejjj de lelassult az élet körülöttem... igazából nem történik semmi fontos se velem se mással :)) Lelassult az idő csak tekerem a napokat félgőzzel!
 Baráti kapcsolataim most kissé oldalpályán folynak, mert mindenki elvan foglalva a saját dolgaival. Kata is ezerrel fut és még így is vele a legintenzívebb a kapcsolattartásom, Joli és Enikő csak úgy eltűnnek napokig vagy hetekig, hogy nem tudok semmit róluk és ha nem zaklatom őket nem is jelentkeznek :o 
László E volt bent nálam nagyon édes kismama és olyan nyugodt, jóindulatú személyiség ilyenkor mindig megértem miért szeretik annyira :)) és sokszor lelkiismeret furdalásom van, hogy hanyagolom a kontaktust vele. Ami leginkább részemről csak lustaság...
Most Szilvi-vel töltöm a legtöbb időmet és egyre jobban megy az egymásrahangolódás :)) jó, hogy tudunk humorizálni, beszélgetni: kapcsolatokról, szexről, kutyákról... végül is eddig valahogy szerencsésen megúsztam az undok, elviselhetetlen  kolleginákat. Persze aztán a "továbbfejlődésük a csarnokban" nem tesz jót a kapcsolatunknak lásd Linda és Enikő vagy vehetem Mikit akivel 1,5 hónapig jóban-rosszban együtt aztán az év nagy részében nem is látjuk egymást ;)vele talán  még szerencse!
Konklúzió egyszerű: a mindennapos kapcsolattartás erősítheti vagy rossz esetben gyengítheti a barátságot, amiben  ha túl gyakoriak az összezördülések nincs értelme, viszont a távolság az erős barátságot megtartja a gyengét eltünteti. Ezt már sokszor tapasztaltam. Sok jó barátnőm volt, mindig voltak mellettem aktuálisak :)) és legtöbbje évekig kitartott és legtöbbször külső körülmény vetett véget nem azért mert ellenségek lettünk. De vége lett. De mégis van 1-2 ember akivel ha újra találkozunk ugyanott folytatjuk a beszélgetést ahol abbahagytuk. Pl Ditti vagy L. Enikő.
És szeretem őket, mert szeretnek. Ez ilyen egyszerű :D egy életre szóló barátsághoz nem is kell más!

1 megjegyzés:

  1. Egy biztos, rám mindig számíthatsz, én tutira sose engedném (ha rajtam múlik), hogy eltávolodjunk,vagy elhidegüljünk ♥

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...