2015. június 27., szombat

Segíts, ha tudsz!

Szívügyem az àllatok! Sokan èrtetlenkednek ès idegenkednek ezen.
Èdesanyàmtól örökölhettem bàr nàlam kèsőn jelentkezett. Ő mindig etette a kóbor kutyâkat vagy kóbor cicàkat. Bennem Philip èrkezèsèvel kezdődött ès Rambó befogadàsàval erősödött. 
Egyszerűen megèrint a lènyük, az hogy kívánnak szolgàltatva nekünk embereknek. Ilyen szempontból is olyanok mint a gyerekek, rajtunk múlik az èletük, mindennapi betevőjük, egészségük. Egyszerűen felelősek vagyunk èrtük. Kis Herceget mindenki olvasta de nem mindenki èrti
Nem az a bajom, hogy mindenki tartson 4 làbút vagy 2 szàrnyút hanem ha igen akkor legyen mèltó hozzà. Egy neki kiszolgàltatott èlethez. Legyen mèltó arra, hogy gazdi legyen. 
Kèpek ès törtènetek sokasâga jelzi, hogy nagyon sok rossz ember van. Igen rossz ember aki kegyetlen, felelőtlen ezekkel a hűsèges, szeretetet adó lènyekkel. Vannak akiknek van àllatkàjuk, de màsokè nem èrdekli, vannak olyanok mint èn aki megkönnyezik minden durvàbb kèpet, megoszt, làjkol közössègi oldalakon hàtha màsokat is megèrint hàtha.... ès vannak az igazi segítők. Az őrangyalaik ezeknek a 4 làbút angyalkàknak. Respekt nekik. Màsok szemetèt kell eltakaritsàk. Ès megteszik. Nem az emberekèrt hanem èrtük. 
Sajnàlom a Földet. Hogy kiszipolyozzuk. Tönkreteszük. Maholnap kihal az oroszlàn. Ès nagyon sok ember homokban tartja a fejèt, mert ami nem èrdekel azzal nem foglalkozunk. 4 fala van a gondolatvilàgànak is mert sajàt kis èletènek kènyelme a fontos. Sokszor elgondolkodom, ha abban az időben ès helyen lèteztem, segítettem e az amerikai, fekete rabszolgàkon vagy az európai zsidókon?! Most megtennèm a szívem ezt mondja. Mint ahogy megtennèm, hogy ezer sèrült, gazdâtlan kutyàt is befogadnèk az utcàról. 
Kissé szentimentàlis jellemű vagyok azt hiszem. Nem tudok àrtani senkinek ès bàtran nekimennèk annak aki gyereket, àllatot bàntalmaz. Ha vàlaszthatok, hogy öljek vagy fejbe lőnek nem tennèm meg akkor sem. Ezèrt vagyok màr vega. Csalàsnak èreztem, hogy màsok àltal legyilkolt, kiszenvedett tetemet megegyem. Hisz így vagy úgy rèszese vagyok akkor a gyilkolàsnak. Sőt tömegmèszàrlàsnak ami a vàgóhidakon folyik. 
Szóval ne fordîtsd el a fejed, ha segíteni kell, mert az jó. Jó annak akinek segítesz, jó a lelkivilàgodnak!
Èn egy pillanatig nem tudok azonosulni a hajléktalanokkal, de sokszor megszànom őket pàr forinttal. 
Ès ez olyankor jólesik. Nekem is. 

                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...