2015. július 19., vasárnap

Irigy vagyok

                                             

Vajon normális az, ha folyamatosan irigylem azokat az embereket akik megtehetik, hogy kilépjenek a biztonságos, megszokott, előírt zónájukból?! Nem tudom mi az ami nem tetszik abban ahogy élek csak azt, hogy mire vágyom igazából. 
Folyamatosan mennék, kiszakadnék. Összepakolnék és már holnap egy másik országban ébrednék. 
A közösségi site-ok tele vannak ilyen sztorikkal én meg csak nyelem a felkívánkozó sóhajtozást, hogy k...... életbe én is ezt szeretném csinálni. 
Nem jöttem rá, honnan jön ez és miért mikor egész életem a stabil röghözkötöttségről szól. Éveken át ugyanaz a pasi és ugyanaz a munkahely, ugyanaz az ország. És ez jó nekem. . Közben meg a másik énem elégedetlen. 
Nincsenek ambícióim a munkámban nem vágyom tökéletes házra, autóra...
Portugália, Kuba, Thaiföld, Amerika, a végtelen óceán hónapokig... talán majd egy másik életben. Vagy lehet előző életem szólt erről és a kis vágyakozó nyűvek megmaradtak a lelkem egy kamrájàban.

                                 
                                                                   Portugàlia

                            
                                                            El Camino útvonalak

                                    
                                                                         Thaiföld 

                                        
                                                                     Centrál Park

                        
                                                                         Kuba



                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...