2015. december 31., csütörtök

2015 ég veled!

Szerintem ez a letisztulás éve volt, dobbantója a változásoknak az életemben. Meg màsokéban akik szeretnének változtatni. Ezt mutatják a hírfolyamok is a médiában. Igaz ott a negatív dolgoknak mindig sokkal nagyobb hírértéke van.
De köszönöm, hogy ezt is megéltem egészségesen. Nem volt rossz év sokmindenre rámutatott. Hullámzottak az események, a kapcsolataim. Van akivel szorosabb lett van akivel lazább. De embereknek akiket megszerettem - és az ritka - annak mindig helye van a szívemben. Hűséges vagyok és állandó. 
2016 én gyereket szeretnék és ebben az évben megteszek minden tőlem telhetőt, hogy életet adhassak. Hiszen most érzem azt, hogy azt tudom átadni amit talán én szerettem volna kapni gyermekként. Időt, figyelmet, törődést és biztonságot, és természetesen a szeretet ami mindig alap. Ezek nélkül egy kis életnek sem szabadna elindulnia...
Bennem sokminden letisztult saját életemmel kapcsolatosan és bár előre nézek a hibákat amit elkövettem nem feledem. Nemrég egy magyar művész felesége mondta, hogy nagyon nehéz mestereket találni. Ő megtalálta. 
Aki segít eligazodni ha a fától nem látjuk az erdőt. És igaza van. Az élet egy játszótér. Van aki várat épít és másnap újra és újra kezdi van aki csak csúszdázik le fel nem megunva a le fel mászkálást vagy hintázik úgy érzi repül de közben egy helyben toporog. És van aki csak konfliktusokat keresi másokkal. És van aki békésen eljátszik. Minden nap kimegy és ugyanazt eljátssza míg aztán kinövi a játszóteret és aztán jön rá, hogy nem csinált itt igazából semmit. Olyan ritka, hogy ilyenkor valaki fogná a kezed és vezet. Pedig erre szükségünk lenne. Nem az a baj, hogy elkövetem a hibákat hanem ha sokszorosítom. És közben érzem, hogy valami nem jó, de csak körbe körbe toporgom a problémát. 
És ilyenkor lenne jó egy mester aki tudjuk, hogy okosabb mint mi és jobban látja a dolgokat és rávezet türelmesen, hogy lássunk mi is. Mármint ha igényünk van fejlődni és változni. 
Mert a tudatos gondolkodás viszi előre az embert. Ahogyan én látom mindig az önmegvalósítás a lényeg, az lehet munka, saját cég létrehozása, gyerek, házasság, otthonteremtés, szerelem, komoly hobbi, utazás, mindegy mi, de az vigyen előre és élvezd. Szeresd magad, az életed, a munkád, a társad. Ne húzzon le. Néha a legegyszerűbb dolgok a legigazabbak. 
Közben az ami nem működik elfeledteti a többit ami igen. Mert egy negatív dolognak mindig nagyobb hatása van. És eljön a január 1 és eltelik megint fél év és semmit sem változtatnak általában az emberek. Mert ha homokban a fejünk le is kell térdelnünk és úgy nehéz látni és aztán felállni. 
Pedig mi jelzünk saját magunknak azzal, hogy érezzük, hogy valami nem ok. Lehetünk a saját mestereink.
Természetesen ez a bejegyzés mint a többi csak is egyedül az én tükröm. Tanulnom kell más emberek gyengeségeit elfogadnom. Nagy jellemhibám ez, hogy sokszor kritikai hangvételt ütök meg de hát ez is én vagyok. Csak a tökéletes jellemű emberekhez vonzódom. Mindenkinek megvannak a hülyeségei... első lépés felismerni őket...

1 megjegyzés:

  1. Apám mondása is ez volt: "az élet egy játék".

    Egyet értek gondolataiddal :)

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...