2018. június 2., szombat

Beruházások, amelyek nem létfontosságuak

Még tavaly vettük meg a klímákat itthonra... egy kültérit és kettő beltérit. Én igazából nem voltam mellette, mert a ház jó vastag szigeteléssel rendelkezik és az ablakokon ráadásul redőnyökkel, de Dani ragaszkodott hozzá. Mivel tényleg eléggé melegek mostanában a nyarak és eléggé ront az életminőségen mikor a meleg miatt aludni sem tud az ember vagy csak úgy ha tárva-nyitva minden mint legutóbb Pesterzsébeten ami tegyük hozzá nem volt szerencsés, de másképp kibírhatatlan volt. Főleg a tavalyi év terhesen. Én eléggé jól bírom a meleget, de tavalyi év kínszenvedés volt, alig aludtam. 
Meg nem akarok egész nap lehúzott redőnyökkel lenni. A virágoknak sem tenne jót.
Szóval jó drágán beszereztük (Toshiba), és most nemrég fel is lett téve. Eddig nem volt miért használjuk, mert éjszaka eléggé lehűlt a ház és a gyerekkel mi szinte fáztunk rövidben. De már kezd este sem lehűlni a levegő így már érezhető a nyár. 


Elég otromba kinézetű egy szobában, de az tény, hogy nagyon praktikus. Inverter így a fűtés is megoldott átmeneti hűvősebb napokon. Irtó gyorsan hűt és fűt. Nem mellesleg szagtalanít is. Nekünk akiknek a kutyák bent élnek ez azért jól jön. Hiába élek velük régóta, de azért néha erősen megérzem azt a kutyaszagot. Szóval végül is nem bánom. Nem mellesleg a ház értékét is növeli, nem mintha fél év után költözési gondolataink lennének. 
A másik a kávéfőző.  



DeLonghi helyett


Jura


A tavaly vett használt DeLonghi bedöglött, mert valami megakadt benne és eltört. Motorikusan működik csak használhatatlan ezáltal. Javítása meg túl drága, hogy megérje. Végül is nem egy mai darab. Osztottunk, szoroztunk így arra jutottunk veszünk egy másikat.
Kotyogóssal is el lehet élni, de az a baj, hogy ha az ember megszokott egy színvonalat nehéz lejjébb adni. Irtó macerás egy kotyógossal, totál kómásan kávét főzni. Főleg, hogy én 6-kor kelek általában. 
Nem beszélve, ha vendégek érkeznek. Mikor 10 munkás volt itt, eléggé bosszantó tudott lenni a kávéfőzés, mert mire a 2-ik adag lefőtt az első már kihűlt. 
Amiért külön posztot szenteltem ennek az az, hogy ez olyan mint az utazás az életünkben. Nem szükséges, a megszokott kis környezetben is le lehet élni egy életet simán. De aki utazik kiegyensúlyozottabb, élményekkel teli. Könnyebben veszi a hétköznapok monotonitását. 
Igaz nem kevés pénz még ide belföldre sem utazni, de az ember nem robot, lelke van és igényei. Na most nekem ilyen a légkondi és az automata kávéfőző. Nem létszükségletem, de örömet ad és kényelmet. Egy pici pluszt. Így voltam a mosogatógéppel. Nem tudtam, hogy szükségem van rá, hiszen van két kezem. De így gyerek mellett nagy áldás. Szóval bizonyos dolgok igenis javítanak az életminőségen amire érdemes áldozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...