2010. február 6., szombat

Heti menü...

Kicsi életem hideg, sötét, lehangolt korszaka ez a két hónap...nosztalgiával gondolok a decemberi hónapra holott akkor azt úgy láttam hogy az ez...de az üzletben lévő semmittevés felzabálja minden kis idegszálamat. A héten sokszor felordítottam párszor az üzletben csak jelezve inkább magamnak, hogy még élek és nem fordultam túlságosan a gondolataimban és még képes vagyok a külvilág felé is nyilvánulni. Ha választásra kényszerülnék az öngyilkosság vagy remete élet között azt hiszem az előbbit választanám örömmel :( főleg mikor tetézi egy rémes meglepi email az erős magányomat: a két vizsgám össz. 50 ezer huf...FUCK...

Viszont pár esemény azért feldobta a hetemet, napjaimat...ott volt a keddi Pilates ami nem is örömöt inkább csak valami jó közérzetet okoz...és a csütörtöki ünneplés a Morrison's opera-ban ahol megünnepeltük Kata új melóját annyira, hogy még szóba sem hoztuk direkte, babonából...Pesti életem 12 éve alatt egyszer sem fordultam se itt se a Morrison's 2-be most is inkább sztem az olcsó koktélozás lehetősége vitt le minket. Nagyon pince, nagyon szűk az egyre szaporodó kissé fiatal emberkék miatt, kicsit büdös és hideg helység, de nagyon hamar feltalálja az ember magát leginkább a finom koktélok hatására ;) olyan hatása volt mint egy nagy házibulinak sok ismeretlennel. Iszogatás, tánc, éneklés (karaoke) és wc-re járás...szóval klassz volt, azt hiszem favorizálom ezt a helyet.

hehe jó kis csapat!!!

Ma kimaradt de holnap Mangalica fesztivál

sztem tök édesek...

most melyik is a malac???

vasárnapi szegény munkások...

egy kis kóbász evés után akár jöhet egy sima séta a környéken :D mivel lelkierőt kell gyűjtenem a jövő héthez IS...


Egy kis zene és művészet... jót tesz!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...