2010. február 14., vasárnap

Valentin nap

Sosem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de emlékszem D.vel az első Valentin napon tudatlanul, ösztönösen ugyanazt az ajándékot vettük egymásnak. Ezt jelnek vettem...;)
Szóval az ünnepi programunk így szólt:
szombat este a Merlinbe balkánparty Kal zenekar kicsit délszláv, kicsit túlpörgős, de én bírom buliban az ilyen stílusú zenét :) Jó volt körbe nézni és látni, hogy nem csak tinik járnak bulizni és még népszerű(sitett) emberkékkel is összefut az ember pl. Szőke Zoltán alias Berényi Miklós, hát az biztos a sármja az nem érvényesül a valós életben :D
A többiek hamar megunták vagy szomjasak voltak nem tudom és kikóborogtak még egy sörkörre amit én inkább kihagytam aztán átvonulás a Castro bisztróba ahol kifogtuk éjjel 1 -kor az utolsó kört még. Kicsit lepukkant helynek tűnik elsőre, olyan művésziesen lepukkantnak úgyhogy akkor inkább trendinek.
Állitólag finom bablevest adnak bár nem tudom elképzelni, hogy ilyen füstös helyen hogy is eshet jól bármi is?! Bizony néha nagyon elkap a sznobkodás főleg mikor 2 körül felálltunk és a fiúk úgy gondolták megejtenek egy talponállóba még egy kört. Hát ott kicsit elszakadt a cérna, mert ez már a legalja mindennek amit képzelek az életről. Leltár: unott taxisok pénznyelő automatát püfölve, egy hajléktalannak kinéző férfi státuszát nem tudtam kivenni, mert miután lepucolta a pultokat bekérezkedett a wc-re, amit a csapos távirányított a pultja alól. Hát nem kicsit lehangoló hely az ilyen Mónika showt élőben lehetne követni...

Valentin nap, vasárnap...nehezen rábeszéltem D.ét, hogy felmenjünk sétálni a várba, mivel másnapos volt nem sok kedve volt hozzá sőt félúton már majdnem visszafordított, de én örömmel viszonozni akartam neki az esti "talponállós" estét úgyhogy kitartottam a séta mellett. Szerencsére persze, hogy aztán már jobban lett ;) meg is jegyeztem, hogy tűz is víz vagyunk a programok terén... De igazán élvezetes dolog sétálni Bp.en, a várban meg különösen elsőosztályú...bizonyíték pár kép itt

gyakrabban kellene...

És még egy sor Madonnának, du. koncertfelvételt néztem a tv-ben isteni ez a NŐ :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...