2010. március 19., péntek

MOzi

Komfortos mennyország 7/10



Kemény film. A legintenzívebb érzésem a filmről, hogy a félidőben pár korty után már erős ingert éreztem, de ugye pause-olni moziban nem lehet és lemaradni sem akartam a kislány szellemi életének egy kockájáról sem ezért hát tűrtem. Az erősebb jeleneteknél hát szó szerint hideg rázott már.
Érdekes, jó film, kicsit hosszú a film mondanivalójához képest, de erős, beléd mászó. Az este a metrón nem kicsit gyanakodva figyeltem a fura fazonú embereket. Nem vagyok reszkető lélek, de azt hiszem moziban kihagyom az ilyen psycho-thriller témájú filmeket.
Szomorú és bosszús érzés hogy ez megtörtént másokkal, megtörténhet bármikor és az a tehetetlen érzés, (szülőnek) hogy nem tudtál semmit sem tenni, nem tudod mindentől megvédeni, nem tudsz mindig vele lenni és egyszer csak a pillanatnak már vége!
Én nem tudom, hogy tudnék tovább lépni, hogy tudnék ilyesmit feldolgozni!!!!
Iszonyatos ilyenkor csak erősen azt érzem, hogy minden perverz, pedofil, gyilkos állatot ki kell irtani!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...