2010. március 3., szerda

Projekt


Sétálni jÓ!


Szóval ez a tervem, mert most még ráérek, most még élvezem az ébredező meleget, most még van energiám :D Mivel soha életemben nem sportoltam semmit és rájöttem a konditermet sem annyira élvezem meg hát mindig közbejön valami vagy kedvhiány inkább, és a futáshoz még nem nagyon van állóképességem, mert kb 10 m után sípol a tüdőm meg a bordáim közt a szúrás fájdalmas ami nem igazságos, mert soha életemben nem dohányoztam bár azt hiszem passzív dohányos vagyok vagy mi... és mert biciklit egyenlőre nem kapok szóval elkezdtem sétálni. És mert nem kerül pénzbe se!!!
D-vel persze FUTNI fogok, HAMAROSAN!!!
Rájöttem most már mozogni kell... talán azért séta, mert kisvárosban nőttem fel és emlékszem a félórás séta suliba menet és vissza rutin volt eleinte aztán persze ott is később már inkább busz meg taxi volt a nyerő mindenhová.
Hétfőn kezdtem, a szokásos két villamosmegálló, aztán egy metrómegálló és aztán a szokásos metrótól az üzletig, kedden az durvább volt már, a szokásosak és plusz 2 metró...ma szintén 2 rövidebb metrómegálló és a szokásosak. És ezért fél órával kell korábban induljak csak hát be kell tervezzem, hogy különböző irányból, hogy ne legyen egyhangú. Zene a fülbe és tempó!!! :D
A legjobban a keddit élveztem, napsütés, Arany J. u. metró-Váci u. félig a Duna parton, átmenet volt a bazilikánál, nagyon más. Próbáltam a kevésbé ismert utcákba is bemenni.
Imádom Pest belvárosát!!!

A belváros jövőképe: láttam, tapasztaltam - készül, szépül :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...