2011. február 6., vasárnap

Téli hétvége

Dagonyás mangalicafeszt a lányokkal!!! Végre egy kis felmelegedés, napsütés... irtóra jólesett.
Fejünk búbjáig sárosan, kutyástúl bevágtunk egy-egy kóbászt amit most meg is érez a gyomrom, amit sejtettem is, de ott minden nyáltermelésem elindult sztem jobban mint Philipnek :D
Ez volt Philip 2-ik kirándulása, ki is bukott lent horkol, fürdés után egyvégtében szinte. Megismerkedett Jackie-vel és persze, hogy tőle is fél, vagyis mint minden négylábútól aki intenzíven szaglássza, még a kis yorki is megfuttatta aki fiú létére nem tudom miért pont Philip nemi szervére volt rákattanva. Egyedül talán a miniatür (aki közepes méretű gazdija szerint) csivavától nem félt, mert az jobban félt tőle! Irtó apróka volt az a kutya. Igazi zsebkutya :D
Szóval el kell mondanom, hogy a kutyám nem kedvelei az állatokat csak az embereket, de azokat nagyon... irtó ribi természete van. Nem rám hasonlít az biztos. Míg Jackie észre se vette, hogy ott vagyunk (macho természetű a drága) Philip mindenkitől kikunyerált egy kis simogatást. Cicakutyám van :) imádom

1 megjegyzés:

  1. hehehe, nagyon édik voltak. Én személy szerint nagyon jól éreztem magam :)! ja igen, a kóbi nekem is beütött :D

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...