2011. február 24., csütörtök

Újra itthon

Megérkeztünk Pestre és el kell mondjam mind3an (Philip is) örülünk neki :) Tordán kezdtünk, aztán folytattuk Szatmáron. Tordán szerencsénk volt még időn belül találtunk szabad termet a "nagy" lagzihoz. Nagy kő esett le a szívemről, hogy olyat találtam igazából ami nagyon is tetszik... mindenki így látná, ha látta volna a többit :D

A nagy nap pedig 2011 OKT. 15. szombat.


Kolozsváron meglátogattuk Enikőéket, klassz lakásban laknak, Matyi kutya meg egy tünemény. Irtó édi, hogy úgy pattog mint egy gumilabda. Philip szegény nem tudta követni, mert mire pislogott egyet Matyi már 3xor le-fel ugrált az ágyra :D Sztem bírták egymást, de persze Matyi mint rangidős párszor helyretette Matyit, de mint házigazda nyugodtan engedte, hogy Philip megegye a kajáját és elfoglalja az ágyát :D


Szatmáron már nem voltunk olyan szerencsések, mert csak félig-meddig tudtuk elintézni a dolgainkat... Dani Pesten felejtette az anyakönyvi kivonatát és miért is ne arra is szükség volt. Hát eleget szidtam a magyar bürokráciát, de a román az maga a katasztrófa!!! Nem elég, hogy egy rakás papírra volt szükség még egy rakás pénzt is elkértek értelmetlenül... pl. 2500 ft egy jegyző által hitelesített meghatalmazás???!!!

2 megjegyzés:

  1. Hát ez a Matyi nagyon édes...imádom, én is akarok egy ilyet!!! Örülök, hogy végre itthon vagytok!!! Remélem hamarosan összehozhatjuk a dvd-zést Jolinál..most, hogy itthon vagy, már bármikor összedobhatjuk...ugye???

    VálaszTörlés
  2. A Matyi nagy fazon egy kis testbe bújt egyéniség ;)))
    Persze én mindig mindenben benne vagyok :D

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...