2011. február 16., szerda

Hazaút


Hétvégén megyünk haza Tordára és Szatmárra egyaránt. Elvileg papírokat intézni személyi, házassági levél honosítása stb. Még mindig nem értem a bürokrácia elnagyolt elképzeléseit mikor sokkal szimplábban is el lehetne intézni dolgokat. És még mindig nem értem minek felküldeni a magyarországi házasságlevelemet Bukarestbe??? Honosítják! De kinek van erre szüksége? És miért kell ezért 3 hetet várnom??? Lelkiekben ha már eltávolodtál nem érzed a szükségét, hogy ragaszkodjanak hozzád. Ilyenkor tudatosul bennem, hogy én már mennyire ITT ÉLEK.
Lehet én vagyok ennyire ellensége konvencionalizációnak, de valahogy a spontán dolgokat jobban meg tudom élni.
Viszont jön velünk Philip, már útlevele is van, meg chipje :D vagyis leolvasható van egy 9-el kezdő kódja ;) kár, hogy fényképet nem raknak bele úgy viccesebb lenne, ahogy határátlépésnél igazolják...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...