2011. február 5., szombat

Összegzés

Kicsit elkésve...
2010 évem nagyon kerek volt, az elején döcögött, középen repült, a végén meg szárnyalt. Autótulajdonosok lettünk, én főiskolás lettem, férjhez mentem, kaptam egy kutyabéjbit és ezek mind az év utolsó hónapjaira szorítva :D
Aztán az esküvő után jött a keményebbik fele másfél hó kemény meló egy hó kemény vizsga és jön a köv. hó kemény papírügyintézés. És valahogy nem akar már csendesedni körülöttem a lét kényelmetlenebb része. Mindegyikből és előle legszívesebben csak menekülnék, de sajnos nincs hová... kutyakötelezettségeim vannak :D és félek így ilyen lesz az egész év...


1 megjegyzés:

  1. Megküzdesz az akadályokkal, nem féltelek :), aztán megjön majd a gyümölcse :)

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...