2013. február 16., szombat

Február: Kata szülinap

Február második felében már az ember fejében befészkelődik a tavasz gondolata. Úgy gondolok a télre mint egy szükséges rossz, túl kell élni. Ahogy a január egy ideje csak a vizsgákról szól a február nekem a pihenésről és lazulásról amikor semmi nem zavarja meg az álló vizet. Kivételi esemény Kata szülinapja és lehetne a Valentin nap. :D Öreg  harcosok vagyunk már egy doboz Raffaellóban ki is futja a Valentin nap...
No de Kata kerek szép számú szülinapjáról írnék pár sort amit pontosan 7-en ünnepeltünk egy menő kis helyen ahol ahogy írják különböző blogoldalakon "Budapest legfinomabb hamburgerét lehet enni"
 Mikor esedékes volt a hely kiválasztása egy pár tippre hagyatkoztam, megbeszélve a többiekkel így lett ez a befutó. Én nem bántam. Aki McDonaldson és Burger Kingen nőtt fel egy ilyen hamburger mennyei ízt tud adni nem beszélve a teltségérzetről, ami alátámasztja, hogy színtiszta alapanyagokkal dolgoznak és nem felfújt, műízű összetevőkkel.
A társaság Kata nagyon  közeli barátaiból tevődött össze igaz nem mindenki ismerte egymást, de szerintem egész jól feloldódtunk. Az ilyen szülinapi összejöveteleken nagyon bensőséges, ünnepélyes és szeretetteljes hangulat fogja el az embereket legalábbis ha rá tud hangolódni. Mert sajnos nem mindenki tud... emlékszem az én 30-ik szülinapomon H volt a renitens személy el is ment idő előtt. Én akkor ünnepeltként nem érzékeltem csak utólag számoltak be, hogy mi mindennel elégedetlenkedett! Annyira persze nem hatott meg. Szerencsére nagyobb volt az ellenszél akik jól érezték magukat és nem az volt a céljuk, hogy bekritizáljanak ezt azt. Egyes embereknek tanítani kellene, hogy kell néha háttérben maradni és csak örülni, hogy jelen vannak. Mert hát az is egy kiváltság, hogy valaki ott lehet egy ilyen napon. No meg kultúra!!! 
Ez a legkellemetlenebb része amúgy az ilyen szervezéseknek nem a menete... mert egy nem biztos, hogy mindenkinek tetszeni fog a hely, kettő nem biztos, hogy mindenkinek ízleni fog amit rendel, három kicsit nehézkes a számla arányos szétosztása ha összetett. De hát a szervezőnek ezzel számolnia kell és ugye akkor is a legfontosabb, hogy az ünnepelt érezze jól magát, mert a többi jelenlévő csak statiszta az aktuális estén. És szerintem ha egy kicsit is fontos az illető ez nem okoz gondot. A konzekvenciát meg le kell vonni.
Az est folytatása kicsit rendhagyó volt legalábbis a lányoknak. Budapest egyik legfelkapottabb melegbárjában kötöttünk ami Bp egyik legbulisabb negyedében található. Új és izgalmas élmény volt legalábbis számomra. Már maga az éjszakai élet látványa ráébresztett milyen zártkörű, nyugis életet élünk. Pedig a bpi éjszaka él és vibrál. Engem nagyon feldobott ez az éjszakai inger és ha nem is igényelném túl gyakran de 5 évente kimozdulni szombat este az eléggé lohasztó. Kulturális és új élmény éhségérzetem van! Mint mindig :)))
Hehe nem kapuzárási pánik Hanem, hogy éljek, hogy érezzem azt a várost amiben élek, ismerjem a jó helyeket, legyen havi élményem :D

A tegnapokkal fogy az élet,
A holnapokkal egyre nő,
S szemedben mégis mindörökké
A mának arca tűn elő.
(...)
Ezért ha illan ez az év is,
S a múltba szállva szétomolt,
Lelkedben ott a kincs örökre,
Amely valaha benne volt
.

Mihai Eminescu 
 (kedvenc román költőm)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...