2013. február 23., szombat

Hűtlenség

A héten több oldalról is érintett a téma igaz én nem voltam alanya közvetve, hanem a barátnőim által, de az ördögi körben mindenki benne van.
Szeretünk szeretve lenni, nagyon is. De a lopott szerelemnek ára van.

Egy nagyon régi kedves barátnőm fedte fel zűrös szerelmi életét a héten. Nem voltam részese az életének és meglepett, hogy min ment keresztül.
Nem ítélem el de persze ítélkezem a magam módján, de annyira nem vagyok fafejű, hogy ne tudnám ez bárkivel előfordulhat és ami persze megkülönböztethető azért attól aki sportot űz belőle... szex, szerelem az a zóna amiben veszélyes kísérletezgetni.
Sokszor túl sok ember élete, érzelme, jövője múlhat rajtunk (is). Ez aktuális akkor is mikor mi vagyunk az elcsábított és akkor is mikor mi vagyunk a csábító.
Igazából lopunk. Valakinek a valakijét...férjét, apját, anyját, feleségét, csaját, pasiját egyszóval akár a jövőjét. Beleronditunk mások életében. Tehetjük naivan vagy tudatosan nincs különbség! Felnőtt emberek vagyunk a tetteinknek tudjuk a következményeit.
És természetesen nincs ember akivel ez nem történik meg... velem is. Nehéz volt szembesülni tettemmel még úgy is, hogy fizikai aktus nem történt. Velem nem csalta még meg senki a barátnőjét, feleségét... nem voltam csak egy lyuk, mert unták már az otthonit. Az, hogy engem csaltak természetesen nem tudok róla, én viszont csaltam már. 1xer. Hát nem érte meg.
Az ember követ el hibákat ez természetes, de a folyamatosságot meg kell szakítania
Ha az ember ugyanabba a gödörbe beleesik miért nem kerüli ki?
És, hogy én miért is nem engedek a kísértésnek? Nem az újdonság, a vágy, az élmény nem vonz
hanem mert sokminden visszatart sokmindentől pl: hogy minden kiderül, én leszek a szégyenfolt vagy ami a legfontosabb hiszek a karma törvényében. Ha fájdalmat okozok fájdalmat kapok. Ez nálam 1x1.
Mert mindig az a legigazabb ami tisztán, magától értetődő. Sár és sallangmentes. Én ezt már megtanultam.

De
az erős érzelmeknek, vonzalomnak nem lehet és talán nem is kell ellenállni. Mert maradhatunk egy lelketlen érzelemmentes kapcsolatban ahol szenvedünk és szenvedtetünk de úgy lopjuk valakinek el az èletét, hogy semmit nem adunk cserébe. Ez is bűn! Nem?

Fene egye meg a jó dolgunkat mikor 2 lábra álltunk :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...