2013. február 25., hétfő

Igazságtalanság

Ma dühös vagyok.
Nem vagyok hozzászokva. Mondhatni eddig szerencsés voltam? Ha valakit elvesztettem tudtam az okát: öregség, betegség, alkoholizmus... elfogadtam. Ha valaki elhagyott tudtam a hibáim önmagam része. Így vagyok kerek Én Én. Feldolgoztam aztán nyertem. Nem voltam munkanélküli, nem éreztem soha, hogy egyedül lennék és fáj. Nem voltak olyan megélhetési gondjaim hogy megterhelőek legyenek. Talán eddig nem tudtam mi a felnőtt lét?! Mikor tartod a vállad, hátad és ahogy erősödsz úgy pakolja rád az élet a maga kis súlyait?! Ahogy többet szeretnél magadnak tudni úgy kapod a pofonokat is? Egy cikkben ami az alkoholizmusrol szólt olvastam, hogy az alkoholista szülők gyerekei vagy maguk is öröklik a hajlamot vagy pl nem akarnak felnőni! Mert félnek.
Persze ebbe a témakörben túl sokminden van ami miatt defektes lesz a gyerek. Én tudom. Tisztában vagyok a defektjeimmel.

Ha albérletet-rezsit fizet az ember reális havi költség... van fedél a fejed felett, melegben vagy... ha hiteled van fizeted a kamattal együtt, ez is logikus... de ha én fizetek TB-ét miért fizetek magàndokit? Ha megpróbálok mindent szabály szerint csinálni miért húznak le törvényes segédlettel? Miért csak a linkeket, munkakerülőket, barna kisebbségieket segítik? Miért van az, hogy egy 2 gyermekes kisanyukát visszaveszik, de nem ugyanarra a posztra és sugallják egyúttal, hogy a lejárt idő után kirúgják?! Nem állami cég. Történetesen egy bank!

Hogy akarj többet az élettől ha ahogy adsz elvesznek tőled?! Miért kell egy anyuka hátrányos helyzetbe kerüljön?
Egy állatmenhely reménytelen helyzetbe kerül, mert valakinek az áláírása elintézi, hogy ne kapják meg a felajánlott 1%-ot. Ami lételemük. Ezzel aláírták a közel 200 kutya halálos ítéletét. És nincs ráció benne. Büntetés kifizetve még mi a f...szt akar a NAV???

Fáj ilyenkor az élet. Mert tényleg igazságtalan... harcolnunk kell minden nap. Én már sok évet megszenvedtem, hogy házam és kertem legyen. Sokat dolgoztunk érte. Hóban, fagyban, vasárnap, ünnepnap. És valakik csak úgy úgy döntenek, hogy még kicsit szorítják azt a húrkot rajtad. Milyen dolog az, hogy duplàjára emelkedik egy eljárás díja. Ami 10 perc munka nekik. Mert 2 perc alatt végez a kémény ellenőrzésével és közben én simán meghalhatok az ő felelőtlen munkamoráljáért... de egy engedélyért baztatnak és lehúznak...
hol az igazság????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...