2013. február 21., csütörtök

Együttélés

2 kutya + 1 cica + mi (2ember) = együttélés
Nem megy mindig könnyen... és azt sem állítanám, hogy az emberi lénnyel könnyebb volna mint az állattal! Igények, rossz szokások itt is ott is vannak amelyek mindenképp kellemetlenek az együttélés szempontjából... pl

D
fél a sötétben ezért mindenhol égni hagyja a villanyt, ha egyedül van az állatokkal, ha én is otthon akkor csak egyik+ a Tv vagy legalább a Tv, hogy aztán Én meghallva hogy már horkol ki és le kapcsolhassak mindent. Mint egy gyermek anyja!!!

Én
Nagyon szenzibil vagyok az együttélés szempontjàból. Vannak elveim vagyis szabályaim. Kényes alvó vagyok, nem szeretem a szagokat, a rendetlenséget, ás lomokat... szeretem ha minden kiskönyv szerint zajlik és csak azért nem nagykönyv, mert hát az tényleg lehetetlen... mindig laktam körülöttem még soha nem laktam egyesegyedül. Talán élvezném talán frászt kapnék magamtól meg úgy mindentől!!!

Philip
A kis herceg. A szeretetbomba. Aki méltóságteljesen tűri, hogy imádjuk. Cica természet :)) nagyon könnyű őt elviselni, ha a szabályait betartjuk. Reggeli kávénàl ölemben pihenget, jutifalatvám, ha valamelyikük korábban elmegy, séta, reggeli, egyedüllét-pihi, séta, vacsi, játék, alvás. Közben Tv nézés, ő rajtunk bóbiskol.
Rambót lehet szeretgetni a jelenlétében, Keikót nem. Ugatással jelzi, hogy helyteleníti mint ahogy ha megcsókoljuk egymást D-vel vagy ha együttlétre kerül sor. Csak ha elalszik. Ő a kis herceg :))

Rambo
Könnyű természet leszámítva, hogy ő mindenhol ott van. Pillanatok alatt. Nincs az a zúg a lakásban ami elkerülné a figyelmét. Vagy te és az árnyékod Rambó. Mindenkivel mindenhol ott van. Philipet nem lehet szeretgetni jelenlétében, mert akkor ugrik hogy őt őt. Egymást, cicát csak mérsékelten. De lefizethető, mindennel ami rágható :))

Keiko (legfiatalabb)

Bűbájos, kedves cica igényli a szeretetet fura trillázással akár éjszaka is érvényesíti...harapdál mint egy fogzó kiskutya és le fel szlammozik a lépcsőn ha én is lent vagyok. Ha fent akkor úgy érzi ez a természetes közeg, fent a mi birodalmunk azok ott lent csak létezzenek és így lehet őket fentről LENÉZNI. Nem törődik kit szeretünk kit nem, a lényeg, hogy őt mikor úgy érzi IGEN. Philipet simán eltűri, Rambóval hadilábon, mert molesztálná (mint mindenkit) mármint ha ő nem engedné ki karmait és nem fújna ezerrel. De Rambi semmit nem ad fel, tesz egy kört és ugyanazzal a problémával találja szembe magát ő és így mindenki.

Szóval 28 nm-en nem kevés lojalitás kell, hogy elviseljük egymást!!!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...