2013. február 2., szombat

Keiko megjött

Kicsit őrültek vagyunk, de már muszáj volt hazahoznunk őt. Már féltettem az ártatlanságát. De most titkolt lény Ő! Bár már mindenki tud róla, de érkezését a költözéshez kötik!!! Júliusi cicababa ő tehát már 7 hónapos lesz a kicsike. Mert ő tényleg nagyon kicsike. A bundija viszont hatalmas még nem láttam ilyen hatalmas cicabundát. Kiköpött kisoroszlán. Szerelmes lettem. És még nem találkoztam ilyen kedves cicával. Pedig szegénykét elég nagy sokk érhette ma. Szállító láda, kutyák és fürdés. kimenekült volna a világból a drága. De már megint kedves :))
Anyukám macskái kicsit mufurcak voltak főleg Cirmi. Ő egy vadmacska volt. Nagyon nem gondoltam, hogy ilyen hamar cicabolond leszek :))

Hát a kutyák kutyául álltak hozzá. Nem szerették eddig meg. Reméljük megszokják ittlétét habár ugye a háznál Keiko kinti cica lesz.

Reméljük...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...