2018. április 23., hétfő

tombol a tavasz

Olyan hirtelen tört ránk a jó idő, hogy megannyi dolgunk lett. Tipikus városi emberek vagyunk akiknek egy kert rendbe tartása eléggé időigényes és macerás. Nagyjából semmihez sem értünk csak tudjuk, hogy hogy szeretnénk látni a kertet, teraszt, házat... Szegény D munka után még sötétedésig csinálja, én Szonja mellett szakaszosan tudok valamit is csinálni. A ház melletti sávot is 3 részletben nyírtam le, mert alvás közben mind megébredt és látta hogy nem vagyok mellette éktelen ordításban kezdett. Lassan alakulgat. Egy kert szépítése idő és pénz meg persze igény, meg körültekintés. Jó ha az ember tisztában van bizonyos ismeretekkel, hogy mit hova érdemes ültetni. De imádom. Egyik legjobb dolog vidéken reggel teraszon kávézni. Olyan csöndes és meghitt minden. Ezt nem cserélném el semmilyen belvárosi fílingre. Néha trágyaszag is bezavar meg a szomszéd kakasa elég hangos, de ez csak hozzáad az ember nyugalmához.
Hétvégén megvolt az első grillezés. Isteni volt. Egész nap kint lennék a kertben. Szonja még nem annyira élvezi, de remélem ahogy nő idővel egyre jobban fogja szeretni kint.
A buja kerteket szeretem ahol sok a zöld és nem fű formában. Sajnos ezt a vidék és a telek adottsága nem engedi meg. Egyetlen mód lenne rá, ha hatalmas fák lennének már a kertben amelyek árnyékot biztosítanak a földnek. No meg ott vannak a kutyák. Nem tudom miért nem lánykutyákat választottunk :D gondolva anno arra, hogy kertünk is lesz. No mindegy lassan kialakulunk.
Tele vagyunk rózsákkal, szeretem őket, de ez így nekem eléggé egysíkú. Most nagy kedvencem lett a hortenzia. És a környező utcákban felelhető orgona. Csodás illat fogad sétáltatásnál.
Szerencsére a ház alakulásának folytatása is elindult. Eléggé kétségbe voltam esve, mert megrekedtünk az egésszel. Nem találtunk szakit. Se parkettást, se kőművest, se festőt. Elvileg most már megvannak. Hétvégén jön a parkettás, a homlokzatfestést is mostanában kezdik el. Aztán jön a terasz burkolása, a hátsóé is. És végre a gardróbszekrényt is megrendelhetem. És ezzel be is fejezzük az idei évet, mert pénz már nem marad.
Ősszel szeretnénk elutazni valahova. De az még messze van így csak ?
Jövő év tavasszal meg ha minden igaz egy fürdőszoba cserével indul és meglátjuk még mi fér bele.
Elégedett, boldog vagyok és hálás mindenért. :)

megvételre vár

kiültetésre vár



a barna helyett fehér lesz és burkolva lesz
a raklapkiűlőkét még be kell fejezni meg persze a világítás



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...