2018. április 13., péntek

választás 2018

Ez a poszt is már pár napja dekkol a piszkozatban :)

Szinte lemaradtam róla, mert első körben nem találtam a személyimet. Hazajövet meglett egy téli kabátom zsebében volt, úgy látszik egy ideje ott ragadt. Du kertészkedés folyt így csak szinte zárásra jutottam el, Szonjával lesétáltunk. Én alapvetően mindig Fidesz párti voltam viszont előző alkalommal az LMP-re szavaztam, azért is, mert nem vagyok a kétharmad híve,  meg alapvetően zöld beállítottságú vagyok, nem vagyok sem túl liberális, sem konzervatív, sem neonáci érzelmű, de Schiffer távozása úgy éreztem nem tett jót  a pártnak. 
Lehet, hogy a kormánynak erős választási kampánya volt, de én nem igazán érzékeltem belőle csak a migráns ellenességet, inkább úgy láttam az ellenzék van topon, és szinte minden internetes portálon elvolt nyomva a Fidesz. A  mostani választási törvények szerint a győztes mindent visz és hiába szám szerint többen nem  a Fideszre szavaztak nem értik meg, hogy a sok kis párt felőrölte ezt az egészet, mert az ellenzék egy nagy nulla. Komolyan ki adna újra bizalmat Gyurcsánynak vagy az MSZP-nek vagy egy egy éve alakult pártnak. Ha nincs semmilyen összefogás mögöttük mit is akarnak elérni?
A legtöbb párt csak a húsos fazék mellett akart lenni és önző módon viselkedett természetesen. Egyik sem hívta vissza jelöltjét, hogy váltsanak, a szavazóik most meg sírnak. Ujjal mutogatnak, de nem rájuk, hanem a többi szavazóra akik nem az ők álláspontjukat képviselik. Akiknek valószínűleg jó ez így vagy legalábbis rosszabbat nem akarnak. Nem beszélve meg a kb 2 millió szavazóra akiknek meg minden mindegy... nem is értem ezt a hozzáállást. Az ember változik, válthat gondolatot, ízlést, elvet, de legyen aktuálisan valami információja, hogy mi történik az országban a világban. 
Orbán nagy politikus ezt annak is el kellene ismernie aki utálja. Én ha az elmúlt 8 évet nézem semmi olyan rosszat nem mondhatok amit ők okoztak volna nekem. És nem élek fényesen, de megvagyok, fejlődök. Ahogy az ismerőseim nagy része. Egyedül az állatvédelmi törvényt tartom túl gyengének emiatt többet várnék el tőlük, hiszen ez egyéni érdeklődésem, de sosem voltam olyan naiv, hogy azt gondoljam egy politikus megváltoztatja az életemet és gondolkodásmódomat. Pl az ahogyan bánnak egyesek az állatokkal nem a Fidesz hiába mint ahogy az sem, hogy ennyi hajléktalan van. Főleg Pesten. A vidéki szavazók döntöttek a kormány mellett. Lehet a szegényebb rétege. Mert ők talán többet kapnak mint bármelyik más párttól. A gazdag pestiek panaszkodnak, hogy milyen rossz nekik az Orbán rezsim alatt. Panaszkodnak, hogy a kormányé minden médiatársaság. De szerintem az összes közkedvelt internetes portál Orbánt szidta és szidja. Szóval nem tudom. Visszás az egész. 
Mindenkinek joga van szavazni arra akire akar, és el kell viselni a vereséget. Természetesen ha ennyire életképtelen az ellenzék 4 év múlva újra ismétlődni fog az eredmény. Függetlenül, hogy ki  hagyja el az országot. Ami mellesleg M-on az elmúlt 100 évben eléggé jellemző volt. Szerencsére a családtámogatása fidesznek igen erős így rengeteg gyerek születik. Szerintem nem véletlenül. Ha olyan rosssz lenne a színvonal minek vállalnának az emberek 2-3 gyereket is?? 
Hát ez van. Orbán mosolyog, a többi pukkad. Az ő hibájuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...