2019. március 1., péntek

Telnek a napok

Néha fura utólag olvasni a saját posztodat, mert hát közzététel előtt elfelejtem átolvasni, mert sietek, mert pont már Szonja ébred vagy abbahagyott posztok és utólag folytatódnak így természetszerűleg van elég rendesen összevisszaság bennük. Random tudok írni Szonjától függően, nem mindig akkor mikor késztetést érzek. Egyrészt szerencsém van, hogy Szonja későn kelő... van, hogy fél10-10-ig húzza a csendest :D mert este 9 után tud csak elaludni. Sajnos ebben is apjára ütött.
Éjszaka változó van, hogy sokszor megébred van hogy kevesebbszer. Én meg lelkiállapotomtól függően tudok visszaaludni rögtön. 
A héten mintha tavaszi fáradtság lenne rajta, elég jól alszik éjjelente meg gondolom a fognövekedés is alábbhagyott vagy csendesedett. Viszont így nappal kicsit nyűgösebb, gondolom a fronthatás. Tegnap vendégünk volt és egyrészt nagyon örült Lucának másrészt meg minden dolgát kiakarta sajátítani. Gondolok itt a játékaira vagy rám. Minden egyes játékot kivett Luca kezéből, szóval nagyon kis irigy majom még, másrészt meg simogatta többször Luca fejét meg látszott rajta, hogy élvezi.
Megfigyeltem, hogy nagyobb gyerekekkel szemben nem így reagál csak a nála kisebbekkel. Érdekes látni, hogy már most milyen összetetten viselkednek, természetesen első perctől megvan a saját kis egyéniségük, ahogy kibújnak, de ahogy nőnek egyre nyilvánvalóbb ez.
Mostanában eléggé dacol mindennel, főleg pelenkázás, öltözés lépéseivel. Szabályosan le kell fogni mikor ezeket a műveleteket hajtjuk végre mint ahogy az elalvás is nehezen megy neki. Forgolódik ezerrel míg elnyomja az álom.
Viszont mostanában jól eszik, érzem is a súlyán, már tuti meghaladta a 8 kilót ami azért messze alulmarad a kortársaitól, de ő minden hónapban meghízza a kis adagját nincsenek nagy kilengések. Havi 350-400 gramm az átlag, de hát Szonja picike ez van. Van olyan 1 éves aki fél fejjel magasabb mint ő és ő ugye átlépte most már a 14-ik hónapot. Viszont jól áll neki. Nekem a többi gyerek tűnik túl nagynak :D
Én tartom az 57-58 kilót, nem is áll szándékomban, hogy a mérleg mást mutasson. Most már el kell kezdenem a futást is, de eddig volt a hideg ami visszatartott meg a sötétség. Mire Dani hazaért és így tud vigyázni Szonjára már szürkület volt én meg amúgy félősebb lettem. Holott ez a környék tényleg biztonságos nem sok bűnesetről hallunk, de valahogy amitóta gyerekem van nem tagadom félősebb lettem. Nemrég olvastam, hogy Pesten több futót is ért támadás így azért furcsállom, hogy Szegeden a Niki este 8 után indul el futni még ha spray is van nála. 3 gyereke van én azért erősen meggondolnám ezt, de tény gyerekek mellett egy kicsit nehezebb minden egyes dologra időt szakítani.
Az itteni baráti kapcsolataim is mélyülnek, igaz sokkal fiatalabbak mint én, mert ők még csak nemrég hagyták el a 30-at, viszont eléggé érettek sőt nagyon is tudatosak. Gondolom vidéken a nők azért hamarabb érnek sokkal korábban alapítanak családot. És mindegyiknek tervbe van a második úgy hogy ebben is kilógok. Viszont jó érzés, hogy mindegyik anyuka csodálkozik mikor azt mondom, hogy 40 leszek, ők azt hitték eddig, hogy én is korukbeli vagyok. :D
Szóval telnek a napok hihetetlen gyorsasággal hiszen nemrég Szonja még annyira picike babácska volt és tessék már önállóan sétál az utcákon. Kettőt pislogok és jön az óvoda, iskola...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...