2019. március 30., szombat

Lista aktívvá vált

Megvan a terasz beépítésének kezdése, Húsvét után. Már nagyon várom, Szonja egyszerűen imád lépcsőzni mást sem csinál ha fent van akkor rögtön elindulna le, ha lent van elindulna fel. Nem sok lépcső van 2 fok de az elég is, hogy balesetveszélyes legyen. Meg hát már erős a nap is délben amit én nagyon élvezek, de ő még nem. Remélhetőleg már májusban teljes egészében tudjuk élvezni. Az ajtót is kicseréljük üvegesre, mert a beépítés mindenképp sötétíteni fog az amúgy sem világos konyhán. 

a keret már adott, tehát méretileg nem kell változtatni

Ha ezzel megvagyunk jöhet majd a kertrendezés. Sajnos újra füvesíteni addig nem érdemes amíg nem javítjuk meg a kutat, mert csapvízzel ez nagyon drága mulatság főleg amennyi kevés csapadék esik mostanság. Ez még a jövő zenéje, most egyenlőre csak ezekre koncentrálunk.
Megvan az esernyőre csukható babakocsi, imádom, 5 kiló az egész. Egyik kezemben a kocsit emelem, másik karomban Szonja és meg sem kottyan felülni a buszra, meg pl tegnap is bevásároltunk jövő hétre, így  összefutottunk Danival a Novába, tele a csomagtartó és simán rá a babakocsi. Szóval ez már kellett. 15 kilóig terhelhető. Hát attól még messze vagyunk.



A gyerekülés is hétfőn érkezik. Rengeteget nézegettem, próbáltam a biztonságra gondolni mindenképp, de arra is hogy Szonja kényelmesen legyen. Lett volna Szegeden egy Besafe Izi Plus viszont azt csak menetiránnyal háttal lehet 25 kilóig ami biztonság szempontjából tökéletes, de nem tudom melyik gyereket lehet erre kényszeríteni. Ez az ülés a maga kategóriájában az egyik legbiztonságosabb. De hát a gyerek igénye is szerepet játszik ami teljesen érthető hiszen nem lehet kellemes mindig így utazni, én sem szeretek. Az illető pont emiatt adja el, mert a kisfia nem szereti.

Aztán voltak még kinézve más márkák is, Cybexet is nézegettem. Ezt a márkát én nem is ismertem, de egy itteni anyuka ajánlotta. Ezek még használtan sem olcsók viszont úgy voltam vele, hogy mivel igaz újonnan nem engedhetjük meg magunknak, de inkább veszek egy jobbat használtan. Így voltunk a kévéfőzővel is, egy új Jura kávéfőző gépre ebben a kategóriában ami van nem tudtunk volna venni. Szerencsére mivel ezek minőségi dolgok nem fürödtem még be vele. Meg én híve is vagyok az újrahasznosításnak, nem csak pénztárca szempontjából, így mindenki jól jár. 





Végül ez utóbbi maradt, Cybex Sirona Plus Platinium Plus , leginkább a huzat anyaga miatt és persze színe miatt, mivel nem sötétített ablakaink vannak a fekete szín itt is kellemetlen. Szonja mindig levolt izzadva a hordozóban tavasztól-őszig :( pedig van légkondi is, de hát a besütő napsütés ellen nem volt mit tenni. A pajzsot nem tudom, hogy fogjuk e használni, hallottam jót és rosszat is...
Utánvét jön, bár ez csak annyiban megnyugtató, hogy nem kell előre utaljam a pénzt, de ha nagyon bevan csomagolva nincs sok időm megnézni. Szóval ez az internetes vásárlás is egy lutri, főleg használt termék esetében. Sok csaló van, ezzel tisztában kell lenni. A quinny is Pécsről jött, huzat frissen mosva, illatosan, szerencsére eddig nekem mindig pozítiv élményem volt. Mert Szonja ruháit szinte mind egy szálig így veszem kivéve a bodykat meg harisnyákat meg persze zoknikat :D
Bízom benne, hogy most is minden rendben lesz, kedden érkezik meg, már nagyon várjuk. 
A trickili ami még Pesten dekkol, remélhetőleg az is Húsvétra ideér. Szóval ebben a hónapban Szonja kimaxolta a költségeket.
Már csak egy gyerekülés a bringára hiányzik no meg egy másik bringa, hogy tudjon együtt bringázni. a család. Vagy mikor viszem a bölcsi, ovi... ha egyszer le is teszem a jogsit nem akarok a faluban autókázni. 
58.000 ft.
20.900 ft.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...