2016. február 28., vasárnap

Mindenhol jó, de legjobb otthon

A rosszban mindig van valami jó. Az anyagi lehetőségeink korlátozzák a teljességet, így minden apróság időről időre nagy örömmel tölt el. 
Minket úgy neveltek, hogy tulajdonosok legyünk ne albérlők. Ahogy gyerek előtt a házasság. Mi erdélyiek szeretjük, ha úgy történnek a dolgok ahogy a nagykönyvben megvan írva. 
Otthon. Melegséggel tölt el. Még nem teljesen a miénk, még nem teljesen van kész, de itthon otthon vagyok. Igazán.
Ez nagyon fontos. Megérte mindegy egyes kib...ott hideg decemberi fagyoskodást. Vagy az egész évi gürizést. Csak 4 fal és a tető és milyen biztonságot tud nyújtani. 
Forgatókönyv: utazások, házasság, saját ingatlan, állatok akik családtagok és gyerek(ek). Lehetett volna másként is, de nem akartam. Ezt követtem és tudom az utolsót is kipipálhatom! 
Ilyenkor érzem azt hogy közel járok ahhoz az érzéshez, hogy elégedett vagyok az életemmel és tényleg hálát adok mindenért amim van, rájöttem ez fontos. Mert olyan gyakran csak azzal foglalkozunk amink nincs. 
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...