2017. szeptember 2., szombat

21-ik hétbe lépve

A héten voltunk genetikai ultrahangon, elvileg mindene megvan és tökéletes :D csak a szíve rendetlenkedett egy percig ami miatt a doki ajánlotta, hogy menjünk vissza szívultrahangra. Mondta, hogy nem valószínű, hogy nagy a baj, mert 1 perc rövid idő és a baba még fiatal, de talán megnyugtatóbb lesz nekünk is. Így be is jelentkeztünk 13-ra. És plusz 20 ezer ft. 
Anyáink kicsit olcsóbban úszták meg a babavárást, az én időmben még ultrahang sem volt :) és gondolom hálapénz sem.
Sajnos a baba nem nagyon akarta megmutatni magát, gondolom aludni volt inkább kedve.
Lett a füléről egy 3D kép :D
Azt tanácsolták tapasztaltabbak, hogy ilyenkor egyek pár cikk csokit és akkor valószínűleg megélénkül.


Tegnap voltam a kötelező fogászati szűrésen, leszedték a fogkövet ami mellesleg 2011-ben volt utoljára az esküvő előtt és asszem 2007-ben voltam utoljára tömni. Szerencsére nagy parát nem találtak. 4 pici lyukam van, azt mondta a doki nem sürgős, de tekintettel az állapotomra és hogy ilyenkor romlik jobb ezekkkel minnél hamarabb foglalkozni.
Ilyenkor persze meg is fogadom, hogy félévente fogok járni, ez a fogkőleszedés egy áldás. Azt mondták nem a felszínen van inkább hanem a fogak közt ami persze annak köszönhető, hogy nagyon szorosan vannak a fogaim és ritkán használok fogselymet :( aztán adott pár mintát a dentálhigiénikus, hogy milyen fejeket vegyek és fogkrémet az ínygyulladásra és egyúttal meg is mutatta a helyes fogmosási technikát kiemelve, hogy inkább az alapos tisztításra menjek rá, pl ne ajánlja az öblögetőket, mert foltot hagynak a fogakon és ugye alkoholtartalma miatt terhesen nem is egészséges.
Eleinte kicsit izgultam hiszen mostanában inkább nőgyógyászokhoz járok :) a baba át is vette az izgulásomat a váróban, de ilyenkor örülök, hogy voltam és tudom a további teendőket.
Babakocsi lázban vagyok tudom, hogy még korai, de mivel egy bizonyos márkát néztem ki és annak árát újonnan nem igazán tudnám megengedni így vadásznom kell a hirdetéseket.

                                           

                                                        
                                    ez a szett hordozó nélkül bár tényleg szép állapotban van 165 ezer

Egyről már épphogy lecsúsztam, a második függőben, mert valaki már lefoglalta. Ez a két hirdetés volt jelenleg a legjobb a piacon, mert ugye nem elég a babakocsi, a kellékek is kellenek hozzá. 
Az új generációból ez tetszene: 

   
                                                       

Pl. hordozó lényeges.
     mózeskosár
     bundazsák, mert téli baba
     rögzitőtalp


Szóval ezeket beszerezni egy kisebb vagyon. Igazából egy igazi verdát lehet venni ennyi pénzért :D így marad a jó kis használt dolgok.
V2-es már volt 115e ft-ért az egész pakk kivéve a rögzitőtalp szép almazöld színben ami nekem tetszene. Először feketét néztem, de aztán rájöttem használtan már csúnya és nem beszélve arról ahogy Carmen mondta, hogy szegény baba nyáron megsül alatta.
Most egy V3-as a favorit szintén almazöld színben az 150 ezer ugyanúgy jól felszerelve, de már valaki előttem foglalta így be kell állnom a sorba, de van egy 165 ezerért a 2-ik kerületbe lehet akkor azt megejtjük vasárnap.
Meg lenne egy oldal ahol találtam V4-est ilyen szép szürke színben 195 ezerért. Legfeljebb az is egy opció, hogy a mózest ami igazából csak pár hónapig jó azt használtan veszem.
Természetesen ezt úgy gondolom, ha jön a 2-ik baba a minősége megengedi, hogy az is örökölje, ha nem jön akkor ezeket még mindig pár tízezer ft-al kevesebbért tudom továbbadni.
És hol van még a gyerekágy meg a többi...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...